Thursday, February 16, 2012

hopelijk zal het goed komen.



Le Passage, 1956.

Kay Sage

http://en.wikipedia.org/wiki/Kay_Sage

 Kees was te laat meer dan 30 minuten, maar tenminsten kwam hij deze week aan, vorige week wachtten wij 45 minuten.

Alvorens Maurits, mijn ergotherapeut werd verteld, toen hij voor de derde keer belde, dat de afspraak voor de volgende week was.

Kees was hier vandaag, met zijn schuim rubber bed steun zodat ik voldoende zal gesteund worden zodat ik kan zitten zonder constante aanpassingen te vereisen.

Ik zit nu in de nieuwe bedsteun, mijn eerste gedachten zijn dat de hoofdsteun niet goed is, teveel spanning op mijn hals, die het zeer onplezierig maakt.

Ik ben te hoog op bed, geen voldoende steun voor de schouders, voel  geen voordeel van de decubitus matras, de schuimlaag is te dik, tussen mij en het bed.

Ik voel mij te hoog en ongemakkelijke zitten zo hoog op het bed, dat het spanning toevoegt, ik zou mij beter voelen  als ik lager in bed was.

Maar dit zijn mijn eerste gedachten op de nieuwe bed steun, ik heb het voor een week om het uit te proberen, hopelijk zal het goed komen.


No comments: