Thursday, February 09, 2012

hoe kunnen zij dit doen.


Leonor Fini 


Vandaag wachtte ik op de tweede passing van de langverwachte steun, zodat ik goed in bed kan zitten en liggen

Zonder ongemak en pijn, die ik nu heb, noch zou ik constante aanpassingen van Richie, dag en nacht nodig hebben.

De eerste afspraak was in Oktober, sindsdien heb ik gewacht zonder mededeling.

Niet verrassend, het bedrijf werd vorig jaar ovr genomen door Welzorg, aan het eind van de zomer

Tot slot kreeg Maurits, mijn beroepstherapeut een afspraak op 24 Januari, de passing ging goed.

 Ik werd beloofd door Kees van Roekel dat ik zou worden gebeld op 25 of 26 met de volgende afspraak.

Zeer teleurstellend nimnd telefoneerde  zoals beloofd door Kees niet tot vorige Donderdag toen Maurits de afspraak van vandaag van Welzorg kreeg.

 Maurits kwam op tijd hlaas geen Kees, Maurits telefoneerde tweemaal het bedrijf en werd verteld zij zouden telefoneren en ons terug zouden telefoneren.

Zij deden het niet, zodat Maurits belde en dit keer hoorde hij dat de afspraak voor 16 Februari en niet vandaag was.

Een afschuwelijke schok en een teleurstelling na zolang te wachten, hoe
kunnen zij dit doen.


No comments: