Monday, June 01, 2009





Een moment lag ik te slapen en het volgende was ik klaar wakker desondanks dat de

pijn weer voelbaar was kon ik weg dromen to0t Richie uit bed stapte om 10 uur.

Hij heeft thc voor mij gehaald en koffie vo0or zichzelf na zijn koffie gedronken te

hebben en ik was klaar met de arem o=efeningen deed hij de been oefeningen en

been massage.

Was goed gedaan omdat ik gelijk minder stress voelde in de benen.

Ik kreeg aansluitend aan de been massage meer thc en baclofen en was klaar om te

posten op mijn blogs.

Voor onzer late ontbijt hebben wij pannekoeken met aardbeien en maple syrup gegeten

met vruchten smoothies van sinas, appel, peer, kiwi,banaan,wortel en aardbeien.

Was herrlijk heb daarna genoten van de zachte warme lucht en gezellige straat

geluiden.

Hoop dat ieder een fijne dag heeft vandaag.

No comments: