Wednesday, June 24, 2009










Tuin in Wales

Heb het grote geluk gehad dat ik de laatste tijd zeer goed geslapen heb wat eg fijn is.

Ook word ik op dit moment niet wakker tot 10 uur octhends wat ook fijn is want ik vond het neits om 6 uur wakker te worden.

Of soms was het nog vroeger wat echt shit is om om 4 uur wakker te zijn en stil in bed te liggen.

In het weten dat ik het voor heel veel uren moet volhouden en geen geluiden moet maaken die Richie in zijn slaap storen.

Ben daarom zeer blij dat ik op dit moment lang door kan slapen weet niet waar ik het te danken heb maar geniet ervan.

Vandag schijnt weer fijn weer te zijn met de geluiden van de bouw naast ons huis en op de Jacob van Lennepkade achter ons.

Zij stoppen nu met het gebruik vna de hijskraan wat prettig is want nu is de warmte voelbaar en de stilte na intensief gebruik van de verschillende machines vanaf vroeg vandag is echt heerlijk.

Ik ben van plan om het rustig aan te doen en wat ander blogs te lezen en musiek te luisteren.

No comments: