Monday, June 08, 2009










Na de pannenkoeken gisteren was de dag opeens veel beter dan aan het begin.

De namiddag en avond was zeer ontspannen Richie heeft verse pasta gemaakt met aubergine, broccoli, courgette, tomaten en halumi en een klein beetje geraspte gieten kaas.

Af gelopen nacht was de laatste Apprentice op BBC TV en de grote verassing was dat Kate de favoriete niet gewon.

Ruby Wax begreep er niets van, hoe zo won Kate niet wilde Ruby weten, zij vond het raar omdat Kate zo een Amerikaanse gebit heeft.

Verbaasde mezelf doordat ik begon te huilen vlak voordat Richie gistern nacht het licht uit wilde zetten.

Ik had gekeken hoe Richie de laatste dingen deed voor dat hij ging slapen, opeens kon ik niet zien dat hij rond liep.

Gelukkig kon een zoen en een knuffel sessie mij weer kalm maken, en ik was natuurlijk vast van plan om weer in de dromerige sfeer terug te gaan waar ik was toen ik begon te huilen.

Het heeft geholpen want ik sliep vrij meteen en droomde ook.

Heb tot 10 uur geslapen dus dat was weer een goede nacht waar ik kon slapen zodra ik mijn oude probleem heb ontkracht.

Misschien komt het weer terug want dat heb je vaak bij oude angsten die blijven je achtervolgen.

Heb gisteren en aantal goede reacties gehad op de Engelse blog van blog vrienden de mij vertelden dat zij denken dat ik mensen kan helpen dat dat mijn kracht is.

Dat is natuurlijk leuk om te horen en ik vind het zeer lief, ben blij dat ik iemand kan helpen.

Denk dat dit wederzijdse is dat wij elkaar over en weer helpen

Deze steun helpt mij de veranderingen in mijn leven te verwerken en mijn leven nu te aanvaarden.

Het is wederzijdse hulp dat helpt om alles draaiend te houden en ik voor mij hjet bewijs dat wij elkaar nodig hebben.

Wij mensen hebben elkaar nodig, wij hebben de wederzijdse zorg en liefde hebben wij nodig.

Richie heft mij ,meteen thc gehaald van de vaporizer toen ik hem vroeg vanochtend.

Denkt dat de snelle actie heft erbij gedragen dat ik geen problemen kreeg en ook omdat ik mij niet had vast gebeten in de pijn en ongemak.

Thc neemt de hele pijn niet echt weg, wat het wel doet is je ontspannen en dat verlicht de pijn veel.

Omdat ik weed heb is mijn leven vrij ook ook aangezien mijn beperkingen en het feit dat ik nu vanaf augustus afgelopen jaar in bed ben.

Mijn leven zoude veel slechter zijn zonder weed omdat ik dan ik constanter pijn en ongemak zou zijn of half knockout en niet meer capabel zijn om eigen beslissingen te nemen.

Vind het zeer moeilijk te accepteren dat Texas dit niet toelaat dat marihuana voor medische reden gebruikt mag worden.

BR in Texas kan zoveel tabletten nemen als hij nodig heeft maar weed is streng voorboden ook al kan het zijn leven minder zwaar maken en minder pijn en een veel beter leven zonder dat hij een hele batterij van tabletten moet slikken.

Aub bezoek BR en Steve en laat een bericht achter dit geeft hun veel steun en word zeer gewaardeerd.

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

Dit is zo belangrijk van levens belang zelf en het moet zeer snel verandert moeten worden.

Pijn is een deel van onzer leven en ook kan het niet overwonnen worden maar toch hoeft het niet te domineren anders hebben wij geen leven meer.

Wij kunnen de pijn die ik heb met weed een beetje onder controle houden zodat ik kan ontspannen en ik heb zin in eten en kan goed slapen.

Mijn leven is nu total anders dan voor 3 jaren, ik voel me niet meer zo dynamisch als toen mar dat is iets dat ik voor mezelf moet hervinden.

Wij hebben allemaal een positieve zelf beeld van onszelf, dit maken wij zelf en is deels echt en deels fantasie.

Voel me eigenlijk nog het zelfde als het kind dat na St.Andrew’s ging in Maraval, Port of Spain, Trinidad al de jaren terug.

Ben nog steeds eindeloos geïnteresseerd in mensen en de wereld om me heen.

No comments: