Monday, June 15, 2009


Tomato plant.

Pepper plant.

Pepper plant.

Aardappel plant.
Leuk bezoek gisteren middag van Gareth, echt zo fijn hem te zien en tijd met hem te hebben.

Hij is heel lief een zeer gezelliger bezoek, de tijd ging veel te snel over en voor dat ik het wist was het al 18.30.

Gareth was hier om 14.30 dus 4 uur waren zo over heel grappig maar dat heb je altijd bij en bijzonder fijn bezoek.

Hij komt terug in September met Paul dan kunnen zij bij goede vrienden logeren, verheug me nu al op hun volgend bezoek.

Goede vrienden zoals Gareth zijn nu nog meer belangrijk dan ooit van tevoren.

Speciaal nu waar wij steun echt kunnen gebruiken.

Ik heb veel pijn in de laatste tijd wat af en toe het leven heel moeilijk maakt, ik doe mijn best om er mee te leven en niet geleefd te worden door de pijn.

Ach het is noch steeds en beetje een vreemde wereld, die van ongeneeslijke ziektes en 100 % gehandicapt zijn.

Was vol angst dacht dat ik ook mijn ik zou verliezen, gelukkig is dit niet gebeurd, ben noch steeds de zelfde persoon.

Het is alleen zo eng zo een snelle verandering, echt heel heftig en dat is allemaal moeilijk om te verwerken.

Heb veel gehuild aan het begin tot ik merkte dat het geen goed effect had op Richie en op mezelf.

Ik weet nu dat er echt niet aan te verandert is aan deze ziekte, het is ongeneesbaar, jammer dat er behalve kleine stichtingen niemand onderzoek doet naar een echte remedie.

Wat klinkt dat eng en benauwend en dat is het ook, alleen ik moest voor mezelf een weg vinden om er mee te kunnen leven.

Toen ik mijn besluit naam dat ik niet meer vooruit wilde kijkenm naar de vo-lgende progressie van de MS en daarvoor in de minuut zelf wilde leven was het voor mij veel beter geworden.

Heb ook het verlies van en aantal vrienden verwerkt die niet meer willen en/of durven om te gaan met m9ij.

Het is echt jammer en ik mis ze maar ik kan er niets aan doen, zij zijn bang geworden en vinden het eng omdat men niets tegen kan doen.

Vind nu desondanks de pijn veel plezier ook op een dag zoals vandaag.

No comments: