Tuesday, June 16, 2009











Bloemen op de balkon van een vriendin in Edmonton, Canada.

Was opeens wakker geworden maar kon in de eerste instantie verder slapen alleen niet zo diep maar na 3 kleine spasmes was er een grote dat voelde alsof ik in mijn rug getrapt was.

Best wel pijnlijk en absoluut niet de beste manier om wakker te worden.

Had een beetje meer slaap nodig helaas was dat niet meer mogelijk heb mijn best gedaan om calm te blijven toen de tranen begonnen maar kon ze niet stoppen.

Deze voet spasmes gebeuren vaak een keer toen het gebeurde zat Spike pal voor mijn rolstoel en kreeg een trap in zijn neus.

Arme hond en helaas heb ik ook nog gelacht, kon niet anders doen zijn uitdrukking op zijn gezicht was heerlijk.

Daarna ging Spike een hele tijd niet in mijn buurt zitten en daan aan de zijde of een beetje achter mijn rolstoel.

Vanochtend deed ik mijn best om de pijn die weer voelbaar was te negeren, dat lukte niet.

Heb en laatste poging gedaan om te liggen met mijn ogen dicht maar toen begon mijn s schouders en armen zeer pijnlijke krampen te krijgen en ik begon te huilen en kon niet stoppen.

Niet de beste manier om wakker te worden maar er is niets aan te doen dat is nou eenmaal de situatie.

Sommige dagen is alles natuurlijk erger en pijnlijke.

Gisteren had ik veel last van hoe ik zat, kon geen goede houding vinden en viel cx0ontinu naar links wat zeer belastend was voor rechts.

Richie had een dag taak om mij elke 5 minuten in een goede zit positie te krijgen.

Wanneer ik niet goed kan zitten word alles moeilijker want naan moet ik mezelf oprecht houden door of het bed vast te houden of de tafel en dat is te pijnlijk op den duur.

Vandaag kon Richie mij in een goede zit positie krijgen en nu zit ik en al en paar uren zonder dat ik Richie elke 5 minuten moest roepen.

Gareth was even voor en paar uur langs geweest met aardbeien en chocolade, was fijn om hem te zien voordat hij terug vloog naar Wales.

Bezoek van Gareth is erg fijn en ontspannen, hij komt even gezellig langs wat leuk is.

Een bezoek blijft leuk voor ieder, mijn ex vrijwilligster Karin kwam hier langs alsof zij aan het bed zat vanj iemand de dood ging, en zij was een Goede Samaritan.

Was elke keer toch een moeilijke bezoek voor ons allebei, jammer.

Leuk om Gareth 3 keer gezien te hebben, zijn bezoeken zijn gezellig en ontspannen.

En wij heben de goed vooruitzicht dat Gareth in september terug komt met zijn vriend Paul.

De zon maakte een kort bezoek toen Gareth hier was maar nu lijkt het alsof wij regen krijgen, het zal me niet verbazen omdat Wimbledon en de zomer beginnen komend weekend.

Dank zij Richie en Gareth en onzer buurvrouw Willes voel ik me nu veel beter.

No comments: