Tuesday, June 09, 2009





Voor 3 seconden vanochtend was ik pijn vrij nadat ik wakker was, en dan kwam het helemaal terug.

Deze 3 seconden soms ook 3 minuten zijn kostbaar dan lig ik even te genieten van een goede nacht slaap en een mooi droom waar ik noch net een vage herinnering heb.

Kon niets anjders dan Richie meteen vragen voor hulp, snel thc en arm en been oefeningen en dan been massage en baclofen tabletten slikken.

Bijna altijd wanneer ik net denk geen pijn vandag dan komt het meteen en ik lig dan te piepen van de pijn.

Arme Spike, hij gaat zijn bal pakken om mij af te leiden van mijn gehuil.

Spike weet natuurlijk niet wat aan de hand is hij wil alleen dat ik alles zal stoppen en met hem

de hele dag ga spelen en volgens hem heb ik dan geen pijn.

Jammer dat het niet zo gaat, als het wel zo was zou ik natuurlijk liever met hem spelen dan janken van de pijn.

Pijn is niet echt mijn favoriete bezigheid, vandaag zijn mijn vingers zeer pijnlijk en gaan alle kanten op wat tikken niet makkelijk maakt, tik continu de verkeerde toetsen.

Heb nu iets in Outlook Express gedaan en kan mijn folders niet zien en heb nu ander buttons veel simpel buttons dan aan het begin.

Zie niet meer Send and Receive nu zie ik een envelop met een peil.

Weet niet hoe ik dit kan herstellen, vind nu even niets geen aanwijzing waar en hoe ik dit terug kan draaien.

Zeer moeilijk hoe k dit kan voor komen want mijn vingers doen dit vaker en heb er veel werk aan om een stuk te schrijven.

Elke stuk dat ik schrijf moet ik bijna herschrijven er zitten zoveel extra letters zoals 0’s en 9’s en ander getallen tussen die woorden.

Soms word ik zeer bos en frustrerend omdat ik niet snel iets kan schrijven, heb nu twee vingers die ik kan gebruiken.

Copy en paste zijn zeer moeilijk vaak copy en paste ik de verkeerde woorden, doe mijn best om de gap te zien maar is vaak niet mogelijk.

Elke stuk is veel werk voor mij en vergt veel geduld wat ik niet heb ARGH!

Spelen met Spike is ook veeel werk omdat mijn vingers geen gevoel hebben en ik kan niet goed pakken.

Ik krijg geen informatie van mijn vingers zoals in het verleden, nu kan ik geen verschil voelen alles voelt hetzelfde.

Dus wanneer Spike zijn bal onder mijn oksel stopt kan ik het niet zien en ook niet voelen, het spel is dan ook niet meer leuk voor Spike en mij.

Vandaag is mijn rechte hand echt slecht en blijft overall vast hangen ben bang dat ik iets per ongeluk verwijder.

Kan er niets aan doen behalve te onspannen in de hoop dat mijn handen beter werken.

Vingers lijken iets beter nu en zien ook niet meer uit als een handvol stokjes de alle kanten op gaan.

Nu zien de vingers beter uit meer ontspannen, hoop dat het echt zo is.


Ach ja om dit te feieren kwam de zon uit en de wolken trokken weg en de pijn in mijn rug en ellebogen is nu vreeslijk.

Ga het nu negeren en concentreer mij op leuke zaken zoals de vruchten smoothie en de lekker brunch dat Richie aan het maken is.

De smoothie is uit sinas, perziken, cranberry sap en wortelen en is zeer lekker en gezond.
Brunch is later om 15 uur en is aardappel scones en halumi en tomaat en champignons wat heerlijk is.

No comments: