Friday, June 12, 2009


The Positive Attitude Award van Tara.


Wat een dag gisteren met de nieuws van de dood van Nicole die dochter van Sherry
http://wordsalads.blogspot.com/

En de operatie van onze hond Spike was het niet zo een goede dag.

Wel waren er ook lichtpuntjes zoals een beloofde bezoek vandaag van een goede vriend Gareth, hij is op/ bezoek van Wales voor 5 dagen in Amsterdam.

En een Positive Attitude Award van Tara@Living with Multiple Sclerosis

http://livingdaytodaywithmultiplesclerosis.blogspot.com


Aub bezoek Tara´s blog zij is en zeer positieve vrouw en gaat ongestoord voort met haar leven ondanks of omdat zij MS heeft, ook heeft zij en ander site dat heet

WELCOME T0 CREATIVE CUSTOM CANES

http://www.creativecustomcanes.com/

Haar favoriete uitspraak is

"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Albert Einstein

Een goede en zeer inspirerend uitspraak.

Bedankt voor de Positive Attitude Award Tara ik hoop dat je een goede dag heb vandaag.

Voor mij word het zeker een fijne dag nu Spike weer thuis zit, hij geeft me bijna geen kans dat ik me verdrietig voel.

Dat was een scherpe contrast met die stilte hier gisteren toen hij afwezig was bij de dierenarts.

Bijna onvoorstelbaar een dag zonder Spike.

Heb echt gezien hoe gehecht Marleen is aan Spike, zij was wel hier de hele dag gisteren maar tot Spike er weer was was Marleen niet echt aanwezig.

Zij was vol leven toen hij weer thuis was en dan heeft zij hem vreeslijk gepest en hij vond het fijn!

Hij was duidelijk blij om thuis te zijn en heeft zijn bed en zijn bal goed en grondig bekeken

En was tevreden om weer hier te zijn en ging rond lopen en spelen en liet zich door Marleen en mij een beetje pesten..

Ook bij de dierenarts heeft hij het goed gehad, Richie zag dat toen hij hem bracht en haalde dat ieder daar wilde met Spike knuffelen.

Ben vanochtend wakker gemaakt doordat Spike vroeg bij ons naar binnen kwam omdat er geen water was voor de honden.

Ach was niet mijn plan om zo vroeg wakker te zijn dus deed ik braaf mijn arm oefeningen en naar afloop heeft Richie de been oefeningen gedaan en de been massage wat heel goed was want daarna was er geen spanning meer in mijn benen.

Na wat thc en sap kon mijn dag echt beginnen verheug me op het bezoek vanmiddag van Gareth, echt leuk om hem weer te zien en in de zomer voor een keertje.

Er zijn mensen die je altijd mist wanneer zij er niet zijn en Gareth is een van deze mensen.

Ik verheug me op 6 uur dan is hij hier om met ons te eten.

Yippee!

No comments: