Thursday, June 11, 2009















Heb zeer slecht geslapen afgelopen nacht, denk dat wij allebei een slechte nacht hebben gehad omdat wij ons zorgen maakten over Spike’s afspraak met de dierenarts.

Was een vroeg begin vandaag Richie moest Spike vroeg afleveren bij de dierarts voor de operatie.

De arme honden begrepen niets gisteren avond geen koekjes en vanochtend ook weer niet en een hond moet thuis en die ander is vroeg weg.

En wij, wij realiseerden ons vandaag hoe gehecht wij zijn aan Spike en hoeveel wij hem missen wanneer hij niet aanwezig is.

Voor mij was het opeens zeer stil bij mijn bed, geen kleine hond die mij de hele dag wil verleiden met spelen.

En geen rare geluiden van Spike aan het spelen met zijn bal of een jodel van plezier omdat hij een pens stokje of een koekje krijgt.

Heb zelf een paar keer gehuild omdat ik hem zo veel mis, Richie ging hem om 18.30 halen, hij belde meteen toen hij buiten bij de dierenarts was.

Hij wilde mij even zeggen dat Spike ok was en heel blij hem weer te zien en dat zij snel thuis kwamen.

Een opluchting om te weten dat hij ok is en snel naar huis komt en dan kan ik voor zorgen dat hij koekjes krijgt vanavond.

Op dit moment zijn twee parkieten op de nootjes wat erg leuk is want ik heb ze in maanden niet meer gezien.

Wist wel dat zij langs kwamen omdat ik ze vaak hoorde voor dat de gordijnen open zijn ochtends.

Vanavond zijn ze weer hier, twee mooi vogels was even fijn tot de honden thuis kwamen en toen zijn de vogels snel weg gevlogen.

Spike schijnt in goede vorm te zijn, hij heeft een plastiek kap om zodat hij de wond niet aanraakt.

Hij is echt vrolijk om weer thuis te zijn heeft zijn bed en zijn speelgoed op gezocht en even met Marleen gespeeld.

De dierenarts dacht dat hij slaperig zou zijn dit gebeurde maar pas na 2 uur eerst moest hij spelen en eten.

Marleen is blij haar vriendje is weer thuis, wij zijn allemaal blij.

Heb nu iets anders dan de pijn om me op te richten, heb veel pijn en spasmes gehad.

Thc in combinatie met Spike is de beste pijnstiller voor mij wnt dan ontspan ik me goed.

Nu zijn we klaar voor een fijne relaxte avond

No comments: