Tuesday, June 30, 2009








Heel even was het koeler vanochtend toen ik eerst wakker was rond 6 uur, was het lekker, kon frise lucht ruiken.

Om 10 uur toen ik helemaal wakker was kon ik het goed verdragen maar nu vanaf 3 uur ben ik zeer slaap.

Dit weer is erg voor mijn MS en pijn en spasmes.

Mijn vingers zijn of voelen opgeblaazen en zeer ongevoelig en tintelen als gekke.

Heb naar mijn arm oefeningen en been oefeningen en massage mijn caclofen en thc genomen.

Heb behalve mango en water en een halve makereel broodje niets meer willen eten het is te heet.

Heb ook niet teveel gedaan behalve een beetje radio geluisterd en blogs gelezen.

Ben ook niet van plan om nu veel te schrijven misschien later wanneer het koeler is.

Word zo uit bed getakeld en even gewassen en een beetje opgefrist door Richie verheug mij erop.

Ben vast van plan om de administraties te ordenen dit week zodat ik me niet de hele tijd bezig houd met wat ik eigenlijk zou moeten doen.

Vreeslijk en een verspilling van mijn tijd nou morgen ga ik het echt organiseren zodat ik ongestoord van deze zomer kan genieten.

No comments: