Wednesday, July 01, 2009




Was net wakker toen ik als een baby begon te huilen, het was zo opeens en zomaar zonder dat ik ervan bewust was.

Richie was meteen naast me en deed zijn armen om me heen en kuste zacht mijn gezicht en streelde me over mijn hoofd.

Heel lief maar ook pijnlijk voor mij want nu is elke aanraking pijnlijk voor mij.

Ben me nu bewust dat ik huil zonder dat ik weet dat het gaat gebeuren net eigenlijk als een baby.

Er zijn zoveel zaken die anders zijn waarom dan niet ook de emoties, alles is nu anders.

Krijg continu rare signalen ben dus niet verbaasd dat ik zo wakker word eigenlijk kan het niet anders en geen wonder dat ik morgens erg emotioneel wakker word.

Het is tenslotte een hele prestatie die ik lever door zo optimistisch als nog wat te zijn elke dag weer.

Heb eindelijk door dat het beter is om dingen meteen te doen dan het voor een ander dag te laten.

Grappig als ik nu terug kijk en denk daar heb ik me druk over gemaakt nee toch!

Dat is het leven nooit zoals je het verwacht en altijd vol verassingen sommige die je liever niet wil zoals een MS diagnoses.

Ben blij dat ik deze blog ben begonnen in 2006, het was op advies van een vriendin Cecile, die gaaf me een schok door voor te stellen dat ik een blog zal maken.

Ik een blog!

Nee toch wat zou ik te zeggen hebben en ik zal mezelf nooit onder woorden brengen en wie gaat het lezen en 1000 ander vragen.

Tot ik geen toegang kon krijgen om te gaan zwemen in het nieuw verbouwde Marnix bad, waar zij zo veel subsidie hebben gekregen om het toegankelijk te makken.

Toen besefte ik dat een blog mij een stem gaf en van dien ben ik steeds meer gaan schrijven en nu kan ik mijn leven niet meer voor stelen zonder blogs.

Die van mij en blogs van andere blogs die ik lees.

Mijn vriendin Cecile, die voorstelde dat ik een blog begon heeft zelf een blog



En is een van de oprichters van Streamtime

http://streamtime.org/

Alle bei zeer interessant.

Heb net twee nieuwe blogs gevonden een is Joan’s blog

http://joansnewmusings.blogspot.com/

Joan woont in Schotland, vind haar fotos van haar tuin en die natuur waar zijn woont en fotos van Schotland heel mooi..

En die ander is Chessie’s

http://chessiestales.blogspot.com/

Vind het leuk om haar tochten op haar motor te zien en die mooi fotos van Tennesee, VS te zien.

Het herrinnert me en mijn Greeves motor die ik in de jaren 70 had en waar ik veel ben rond gereisd.

Was een keer met mi jn motor club naar de Isle of Man geweest in 1973 voor de Grand Prix motor parcours.
.
Fijne herinneringen.

Vind het altijd fijn om Marianne dinsdag te zien zij is een echt aardige en lieve persoon en het is elke dinsdag fijn te weten dat zij langs komt.

Zij werkt in een kinderopvang en ik kan me denken dat zij erg populaire is met de kinderen en de ouders.

De eerste keer dat wij weg gingen naar de markt en een paar winkels kwamen wij pubers tegen die zij bij haar op de kinder opvang waren geweest.

Zij stonden heel stoor te doen tot zij Marianne zaggen en toen was het Juffrouw Marianne en ieder wilde die deur voor ons open houden.

Ook leuk die dag was hoe goed die mensen zich voelden die ons hulp gaven met deuren openen en mij af en toe voor lieten gaan of uit de weg stapten.

Dat wij elkaar steunen is heel belangrijk en dat is wat de blog wereld voor ons allemaal doet.

Belangrijk om eenb plek te hebben waar wij onzer verhaal kunnen doen, onze verhalen zijn belangrijk en verdienen gehoord te worden.


No comments: