Saturday, July 18, 2009















Het is niet aardige weer hier vandaag, het heeft geregend en er is een deksel van grijze dikke wolken over de stad.

Hoop dat het weer spoedig verbetert, zou goed zijn als het opnieuw warm was.

Vooral voor de Gay Pride Boat Parade, die op het eerste weekend in augustus plaatsvindt, toen wij op de Haarlemmer Dijk woonden waren wij dichtbij het begin en konden de gebeurtenis van nabij beleven.

http://www.amsterdamgaypride.nl/amsterdam/

Het was het briljante om naar het eind van mijn straat, de mannen en vrouwen op hun verfraaide boten te zien.

En wat een show elke jaar voor de duizenden toeschouwers die zich verzamelen om van te genieten.

Hoop dat het weer tegen eind juli voor dit zomerfestival zal verbeterd zijn.’

Vandaag is het niet warm, en zijn de vensters voor het eerst gesloten in maanden en Richie

Heeft de verwarming kort aangezet waarschijnlijk voor 10 minuten en toen het aangenaam warm voelde draaide hij de verwarming weer uit.

Zal Richie vragen om de lamp bij zijn bed aan te zetten zodat het voelt als dag,aangezien het vrij somber is en misschien de rode verlichtings strook ook inschakelt die boven één van de vensters en over een spiegel loopt dan is iiet gezellige hier.

Het is hier vrij droog geweest sinds april, op 15 juli heeft het veel geregend in Engeland, 15 juli is St. Swithin Dag.

http://en.wikipedia.org/wiki/Swithin

De legende heeft het dat als het op 15 Juli regent het 40 dagen zal regenen, gelukkig geloven wij niet het oude verhaal, wel interessant om te zien wat het weer doet.

Wat er ook het weer wij ons beste van het zal doen genieten, moet niet vergeten om de kleren georganiseerd te krijgen zodat zij hier zijn voor wanneer ik kan gaan na buiten.

Briljant zou zijn als ik in de sportieve rolstoel uit kon gaan,die heb ik gebruikt met de Speedy elektrische handbike in 2007.

http://www.speedybikes.co.uk/elektra.html

De elektrische rolstoel zal veel aanpassing vereisen die voor me wordt gedaan zodat ik veilig daarin kan zitten.

Deze week zou ik moeten horen wanneer het team zal langs komen om mijn zitten
te evalueren, dat had Ton donderdag beloofd.

Hij had ook beloofd door te geven wanneer hij, Ton met doctor Stolwijk weer langs komt.

Spannend eindelijk aan het einde van dit lange traject te zijn, kan het amper geloven dat het bijna over is.

Moet dan wennen dat Ton niet meer regelmatig langs komt, enerzijds is dat jammer omdat hij zo aardig is maar aan de ander kant zal het heerlijk zijn om hem nooit weer te zien.

Enerzijds is het eng de idee van 5 grote Nederlandse mensen in deze kleine ruimte,die mij uit bed hijsen en in de stoel plaatsten.

Ach ja kan mezelf hierover opwinden of ik kan het over me laten gaan, mijn doel is om na buiten te gaan.

En om de rolstoel voldoende aangepast te krijgen.

Een opwindende week volgende week, hoop alles voor elkaar te krijgen.

No comments: