Friday, July 17, 2009









Vanochtend kwam een arts van GGGD om controleren dat ik werkelijk gehandicapt ben.

Ik vroeg een gehandicapten parkeer vergunning zodat iedereen in een auto die bezoekt kosteloos kunnen parkeren.

Handig voor vrienden die van buiten de stad bezoeken en voor vrijwilligers en een andere bezoekers.

Aangezien ik niet na het bureau kon komen, eerst omdat de afspraak te vroeg was en de mobiliteit bus altijd een uur vooraf langs komt.

Ik kon niet naar het bureau GGGD of nergens anders sinds afgelopen augustus gaan en heb sindsdien voor een huisbezoek zonder succes geprobeerd.

Ongeveer zes weken geleden sprak ik iemand van de stadsdeelraad die riep om te zien waarom ik niet na de GGGD was geweest.

Ik verklaarde mijn situatie en zei dat ik dat de arts van GGGD een huisbezoek kon doen en dat door de WMO word betaald.

Het raadslid had dit nooit vernomen en ik verzekerde haar dat dit informatie werd publiek gemaakt door A.N.G.O, de Nederlandse Gehandicapte Organisatie .

Ik stelde voor zij de mogelijkheid onderzocht en schijnt dat ik gelijk had aangezien een zeer aardige arts van GGGD vanochtend hier langs kwam, een charmante vrouw in een mooie pak.

Wij schudden handen en zij stelde me een paar vragen en schudde opnieuw mijn hand en vertrok zeggend dat ik snel mijn parkeren vergunning zou krijgen..

Het was uitstekende nieuws, werkelijk goed nieuws, hoop dat mensen van buiten de stad veel op bezoek komen, wat een gelukkig vooruitzicht is.
me op zeer verheug en heb al met Gareth geSkyped in Wales.

Het is een gelukkige drukke vrijdag met het geluid van boormachines aan de overkant van het nabijgelegen kanaal, de arbeiders willen op tijd weg voor het weekend en proberen te eindigen.

Fijne vrijdag iedereen!

No comments: