Tuesday, July 21, 2009








Een moment sliep ik nog heerlijk, en was lekker ver weg van realiteit in mijn droom wereld

Het is echt niet fijn om zo verlamde werkelijk te zijn, aangezien de pijn zo overheerst.

Ik kon alleen jammeren in pijn en heb geprobeerd om te bewegen, maar kon geen fractie van mijn lichaam bewegen.

Gevoeld alsof ik op een bed van messen lag en de bijen zwermden op mijn lichaam stekend.

En het voelt alsof een elektrische schok gaat door het gehele lichaam.


En ik begon te branden alsof ik midden in een grote vuur zat.

Richie haalde THC zodra ik de damp kon inhaleren en de pijn en ongemak kon
langzaam verdwijnen en mijn lichaam kon ontspannen en ik viel opnieuw in slaap.

Ontwaakte opnieuw bij 10.30 en ik begon te piepen van de pijn dat ik opnieuw voelde, Richie ging mij onmiddellijk THC voor me halen.

Nadat ik de thc damp had geïnhaleerd kon ik mijn arm oefeningen doen, mijn armen moeten uitrekken alvorens ik oefeningen kan doen, mijn armen zijn altijd gevouwen over mijn borst,wanneer ik van dat bewust ben probeer ik om hen uit te rekken om dit tegen te houden.

Zodra ik heb gedaan doet Richie mijn oefeningen van het benen eerste waar hij mijn benen beweegt en dan mijn benen masseert.

Extra oefeningen en de massage was nodig voor beide benen, die waren zeer gespannen en veel krampen in de armen vanochtend, in feite was het een reusachtige been kramp die me wekte.

Wekte me en trok me vrij onderaan het bed trok Richie heeft me weer recht gezet in het bed alvorens hij de oefening routine deed.

Nadat ik de baclofen had genomen heeft Richie mijn laptop gehaald en op het bed tafel gezet en mijn dag kom echt beginnen.

Richie maakt me een ananas/banaan/pruim smoothie alvorens hij met de honden na het park ging.

Wanneer hij terug is zal hij lunch organiseren en daarna zoemt hij weg na de Chinese supermarkt op de Nieuwmarkt.

De Oosterse supermarkt is een goede winkel met veel soja producten, en bonen en verse Tofu en Tempe en rond de hoek is de beste vis winkel in de stad.

Sinds ik in bed ben wegens de decubitus heeft Richie ervoor gezorgd dat ik heel veel vis eet het bevoordeerd het hielen.

Wij eten minstens drie keer per week, vis met patat en vis pastei en vis pakora zijn sommige van mijn favorieten.

Ik heb net THC geïnhaleerd om de pijn te verlichten, begint effect te hebben.

Haat om te denken hoe het zonder THC zou zijn, de één keer dat ik de flat zonder THC verliet had ik krampen de hele tijf.

En vrijwel het eerste ding Richie deed zodra wij binnen waren heeft Richie mij THC gehaald.

Richie is zulk een moedige mens, denkt niet dat hij zo denkt over zich zelf, hij denkt constant dat hij niet voor me goed genoeg zorgt.

Alsof Richie voor me slecht kon zorgen, alsof dat ooit kon gebeuren!

De waanzin zelfs om dit te denken dat aangezien het zo zeer duidelijk niet waar is, in feite het tegengestelde ware is en Richie zorgt uitzonderlijk goed voor me.

Ton, de verpleegster van het Revalidatiecentrum Amsterdam , denkt hij Richie het werk zo goed dat hij anderen zou kunnen verzorgen.

Richie verklaarde dat hij niet voor iedereen dit zou kunnen doen, hij kon dit doen voor mij omdat hij van mij houdt.

En zonder een liefdeverhouding zou hij niet de taak kunnen overnemen aangezien het zeer zwaar is.

En toch heeft hij de verantwoordelijkheid een jaar op zich genommen, het moet zeer hard geweest zijn voor hem.

Het heeft grote moeite gekost om dit een heel jaar vol te houden

Hij is mijn absolute schat, de liefde van mijn leven.

En wat te denken van vriend die het dacht het was geen goed idee dat Richie terug verhuisde in 1997.

Dat was geen slecht idee dat was het beste idee ooit en heeft ons zeer gelukkig heeft gemaakt, zo gelukkig dat wij beslisten om te trouwen in 2001.

Wij zijn nog steeds zeer gelukkig samen ondanks de MS en alle veranderingen in ons leven zijn wij nog heel gelukkig samen.

Mijn idee van een goede tijd is het met Richie te beleven, het is zeer plezierig om met hem te spreken en te lachen.

Dat is waar ik van hou, tijd door te brengen met mijn grote liefde Richie.

No comments: