Monday, July 27, 2009

Welzorg .............














Wekte langzaam vandaag wat aardig was, had een gestoorde nacht, en ontwaakte in de kleine uurtjes overtuigd dat er een mug onder de klamboe was.

Niet een prettige ontdekking om, in een halve wakkere staat,voor dat ik het wist had ik ‘’Shit, Muggen geroepen’’

Richie kwam meteen na me toe en keek maar kon niets vinden, nadat hij controleerde en niets vond is hij naar zijn bed terugkeerd.

Ik was gerustgesteld enerzijds maar anderzijds niet aangezien ik misschien opnieuw wakker word gebeten.

Er gebeurde niets tot een reusachtige been spasmes en arm kramp me wakker maakte om 7 uur, Richie heeft me THC gehaald en ik sliep weer voor 2 1/2 uren tot 9.30 am.

Toen Richie me wat meer damp THC gaf, ik kon mijn armen ertoe brengen om zich uit te rekken en te bewegen.

Na het doen van de oefeningen, deed Richie mijn beenoefeningen en beenmassage die goed zonder teveel krampen en het schoppen van mijn voeten gingen.

Richie zette de stoel op het net, vorge nach om het op te laden toen hij ging controleren ontdekte hij dat de lader niet werkte.

Dit betekende dat de afspraak met Ludwine, de ergotherapist en Jenny, de rolstoeltechnicus van RCA, Revalidatiecentrum Amsterdam niet kan doorgaan vandaag.

Wij hebben de stoel nodig om te functioneren, en de zit meting te doen,aangezien de stoel moet kunnen doen leunen.

Beetje van een paniek aanvankelijk maar wij kunnen een oplossing voor vandaag vinden, Richie heeft en andere lader van een ander stoel geprobeerd en dat schijnt o.k. te werken.

Wij hopen dat het genoeg zal worden geladen zodat de evaluatie kan vandag gebeuren.

Sprak Ludwine en wij waren het ermee eens dat Richie de stoel om 2.30 zal testen en haar het resultaat zal laten weten, als werkt het zullen Ludwine en Jenny hier 3 uur zal zijn.

Het enige moeilijke ogenblik moest de leveranciers van de rolstoel, Welzorg telefoneren, kreeg één of ander aan de lijn die mij goed heeft geholpen.

Hebben gewerktd bij een paar Helpdesks, ik erkende zijn toon van zijn stem die niet zijn wanhoop kon helemaal verbergen.

Ik moest mijn details herhalen 4 keer, postcode en datum van geboorte, definitief vond hij mijn verslag, maar scheen niet te weten welk product ik had.

Zijn PC scheen langzaam net als de man, het duurde meer dan 10 minuten om een afspraak te maken om een nieuwe lader te krijgen.

Dit zou moeten gebeuren deze Donderdag, goed dat het geen nood situatie was geweest.

Dit geeft geen geruststellend gevoel dat zij geen nieuwe lader sneller kunnen verstrekken.


Tot nu toe een mooie dag geweest, toen ik mijn ogen opende zag ik heldere blauwe hemel en hete zonneschijn

Nu zijn de wolken terug en is geen blauwe hemel te zien, wel is het nog vrij warm.

Hoop dat het is een goede Maandag voor ons allen.

No comments: