Friday, July 31, 2009



















Vrijdag in Amsterdam.

Dat was gisteren briljant nieuws dat Debby Purdy haar zaak bij het Hoge Hof in Londen had gewonnen.

5 Rechters waren met haar eens dat er duidelijkheid zou moeten zijn of de vrienden en de familie worden vervolgd.

Voor het helpen van iemand om te sterven, om een eind aan hun leven te maken wanneer zij beslissen dat de pijn ondraaglijk is geworden.

http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/wife-wins-fight-over-assisted-suicide-1764767.html

http://www.guardian.co.uk/society/2009/jul/30/debbie-purdy-assisted-suicide-legal-victory

Dat is briljant nieuws en gaat het weer een beetje goedmaken wat de Barones Campbell kapot maakte door mensen bang te maken met leugens over artsen die zieke mensen zouden gaan overhalen om euthanasie aan te vragen.

Op deze manier heeft zij geprobeerd om mensen de mond te snoeien en de Engelse maatschappij in de Middeleeuwen te houden

Aangezien zij en anderen als haar niet het idee zullen tolereren dat mensen voor zich denken en hun eigen besluiten nemen.

Haar manier om debat te verstikken is mensen te doen schrikken door te beweren dat:


'' that suicide reform would lead to state-assisted dying: to a situation in which doctors would encourage people with disabilities to end their lives''


Hopelijk zullen de mensen dat wat zij beweerd niet de waarheid en zij zullen hun eigen mening hebben en hun eigen besluiten nemen.

Het is een goede dag geweest, ik heb mijn gehandicapten parkeervergunning gekregen.

Wij zijn allebei zeer zacht wakker geworden, Richie heeft me meteen THC gehaald toen hij wakker was en hoorde dat ik ook wakker werd.

Nadat de arm oefeningen en dan de been oefeningen waren gedaan masseerde Richie mijn benen en ik was klaar voor de dag.

Het is een aardige dag, warm en zonnig, heb de ventilator naast me zodat ik niet over warm word..

Morgen is de Boot Parade hoop dat het weer goed en warm blijf voor morgen.

Heb een fijn weekend.

No comments: