Saturday, August 01, 2009

Gay Pride Boot Parade, Amsterdam
















Heb diep geslapen en ontwaakte slechts wegens luide muziek op een boot die op de Jacob van Lennepkade voorbijging.

Dit is aan het eind van onze straat en toen realiseerde ik me dat vandaag de Gay Pride Boot Parade was.

Herinner me 1997, wij hadden vrienden over, met wie wij aan het eind van onzer straat gingen om de boten te zien..

Wij bevonden ons bij een woonboot, waarop iemand stond op het dak gekleed als Cruella DeVille, hij droeg hoge lange laarzen met stiletto's.

Elke boot die langs hem kwam, daagde hij uit en zij gaven allemaal antwoord.

Een fascinerend gezicht, het was goed om het homo gezicht van Amsterdam te zien zo zichtbaar

Hoop het weer blijft goed voor vandaag,m en Amsterdam heeft een fijn feest, het idee van gelukkige mensen die in het centrum van stad de feesten is goed.

De boten beginnen achter de Centrale Station, waar zij zich verzamelen en langzaam Prinsengracht beginnen op te gaan.

Het geluid van het eerste boot dat naderbij komt is zeer opwekkend.

De laatste keer dat ik ging was in 2003, toen het een enorm hete dag was, en het kanaal met mensen werd volgepakt die hun plaatsen uren vooraf hadden opgenomen.

Dat was het jaar alvorens Gareth Amsterdam verliet en onze vrienden Rosie en Jaya over voor een bezoek waren.

Het was een goede dag, was het zeer heet en de Prinsengracht was overvol, Gareth, die alle boten aantrok, hij was schitterend, elke boot konden alleen voorbij gaan wanneere zij pauzerend om met Gareth te flirten.

Het was een prachtig gezicht, wij hadden allen een werkelijk goede tijd, Jaya en Rosie gen genoten zeer van de dag.

http://www.nighttours.com/amsterdam/photos/videos.html

De burgemeester van Amsterdam voltooid bde huwelijken van vijf Amerikaans-Nederlandse homoseksuele paren op een boot tijdens de Gay Pride Boot Parade.

De huwelijksceremonies vandaag maken deel uit van het vieringen van de 400ste verjaardag van de banden tussen Amerika en Nederland.

Vandaag hoorden wij de boten voorbij gaande naar het uitgangspunt en hun plaats in de parade of om hun plaats langs de route van de parade op te nemen.

Blen blij dat het weer goed is geweest en de bootparade ging met succes door.

Ik ben ook persoonlijk gelukkiger vandaag omdat Richie me nieuwe hemden heeft gekocht zodat ik nu nieuwe kleren heb wat briljant is.

Het was iets dat wij voor een deel vergaten, dan zou Richie ervoor kijken maar zag n viets dat hij goed vond.

En zo heb ik de zelfde vier hemden voor een jaar gedragen.

Merk op dat ik nu de optie heb om iets anders te dragen dat ik me beter voel, wat ik doe en ik zie er beter uit ook..

Plus deze shirts zijn niet flodderig en er zijn geen vouwen onder me die mij pijn doen.

En nu moet Richie niet continu mijn hemd rechttrekken omdat ik me rond heb bewogen en van mijn hemd hangt af van mijn linkerschouder.

Ik ben zeer blij dat ik iets nieuws heb om aan te trekken,ook al lieg iuk in bed is het belangrijk wat ik aan heb.

Ben van plan om van de rest van de dag te genieten, hoop het is een prettige dag voor iedereen.

No comments: