Friday, August 21, 2009

Ontspannen en genieten.






















Vandaag is er één jaar verlopen aangezien ik in bed 24/7 ben geweest, niet precies verend enkel het opmerken van de datum.

Gekregen Richie om de honden een koekje te geven enkel omdat ik plotselinge toename van affectie voor de wee schatten had.

Zij zijn zo gelukkig, wat vrij besmettelijk, aardig is om hen te hebben spoed in zo vrolijk en gelukkig en volledig van het in de ochtenden.

Zij houden van het ochtendritueel van het begroeten van ons en geknuffel en dan vreugdevol speel om ons te tonen welke fijne honden zij zijn.

Richie maakte me een heerlijke sinaasappel en een banaan smoothie voor ontbijt en haring salade met zure room, aardappels en rode bieten, verse peterselie, augurken en een wenk van hete peper voor lunch.

Had enkel zijn banaan/kokosnot en chocolade roomijs en een(thc) chocolade brownie die heerlijk was.

De brownie is een andere manier om thc te gebruiken, denkt dat het me zal ontspannen aangezien ik in vrij veel pijn vandaag ben geweest.

Richie is van plan om vis met patat met aioli vanavond te maken waarvan ik houd, nog lekker dan mayonaise en zo veel gezonder omdat er geen eieren gebruikt worden, enkel knoflook en olijfolie.

Het is één van die hete dagen waar het bij tussenpozen niet zo aardig kijkt maar het is enkel dat er vele wolken vandaag zijn.

Eén minuut is de hemel blauw en de zon heet en dan geheel omhult van wolken en het wordt koel en donkerder slechts voor minuten dan is de zon weer uit van achter de wolken.

Kan nauwelijks geloven dat het reeds hier 5 p.m. is, wij hebben een zeer langzaam en ontspannen begin aan de dag gehad, die zeer prettig was.

Ik heb mij bij Richie deze week aangesloten en een klein kop koffie gedronken wanneer hij koffee drinkt octhends.

Vanochtend hadden wij een zeer ongehaaste begin van de dag gehad terwijl de honden rond ons speelden.

De cake werkt ik begin meer ontspannen te voelen en de pijn in mijn benen is in de achtergrond teruggegaan.

No comments: