Tuesday, August 11, 2009

Bezoek van Marianne.

text-align:center;cursor:pointer; cursor:hand;width: 320px; height: 240px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgokxrW_3blIMaYpRhJCBg3Qr7sSvj5iUJdQmknNN5Oid74Ytx4YHRLZsIpXI4tVviUsbQtMFyWH4anro78ie8d8qWO1xNVkp90edBFBtexm6J8v76amsr-5KtSDLftLPhOnHvj/s320/sun+10.jpg" border="0" alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5368713384754778146" />



Had vorge nacht een slechte nacht die zelfs thc me niet kon helpen aan slaap tot de vroege uren krijgen.

Moet een nachtmerrie geweest zijn voor Richie die vandaag zeer moe is.

Ik voel op dit ogenblik vrij waardeloos, vorge nacht was één van die nachten die van tijd tot tijd gebeurt.

Er was een aanwijzing in hoe ik in de avond was, wanneer ik me zeer droevig begon te voelen en huilde tot dat ik bijna niet kon controleren.

Had zeer sombere gedachten die ik zeer moeilijk vond te verjagen, een harde tijd denkend over hoe lang ik zou kunnen leven.

Helaas is het niet zolang zoals ik het willen zijn.

Bezochte gisteren de blog van Marc @The Wheelchair Kamikaze

http://www.wheelchairkamikaze.com/2009/08/at-what-price-health.html


Hij postte een stuk gisteren’’ What Price Health’’ waar hij vroeg hoe lang je zal kiezen om te leven als je wist er een medicijn was, die je oude conditie kon herstellen van voor de MS.

De overeenkomst was je kon ervoor ondertekenen, zolang je realiseerd dat je een kwijtschelding worden verleend voor 5 jaar aan het eind van 5 yrs zal je plotseling sterven.

Misschien veroorzaakte dat stuk me op mijn droevige gedachtengang gisteren.

Ik ben teveel ook van crier voor zelfs een seconde kunnen speculeren zonder het worden ook geïmpliceerdo.

Ga nu vrolijke gedachten hebben, aangezien ik in een goede gemoedsgesteldheid wil zijn voor het zien van Marianne om 2 uur.

Zij keerde van haar vakantie in Zuid-Afrika terug vorige week donderdag en telefoneerde me spoedig nadat zij thuis was.

Zij klonk zeer goed en Richie zegt hij haar gezien te hebben op de Kinkerstraat op haar fiets, en zij zag er goed uit.

Reeds voel ik me vrolijkere worden door het perspectief op een bezoek van onze lieve vriendin Marianne.

No comments: