Wednesday, August 26, 2009

Maar ook met glimpen van blauwe hemel en zonneschijn.



2006



2007
">



2009

Comfortabel zitten is voor mij zeer moeilijk aan bijna onmogelijk voor Richie om mij in een goede positie te krijgen.

Vandaag werd ik gewekt door één van de vuilnis containers die met een luide klap worden leeggemaakt, dit viel samen met een reusachtige spasmse die me vrij onderaan het bed trok.

Richie moest mijn positie aanpassen door me in het bed omhoog op te heffen; gelukkig nu zijn mijn armen sterker en ik kan mij lichtjes opheffen van het bed.

Dit betekent mijn schouders en de schouderbladen niet worden gesleept en worden zacht geplaatst.

Extra straat schoonmaak vandaag, omdat er een gevel tuin buiten één van de beneden verdieping is aangebracht.

Het is een aardig deel van de de straat beeld van Amsterdam dat zo vele straten gevel tuinen hebben, er zijn vele lange stokrozen buiten huizen en heel wat vijgen bomen.

Jammer dat het niet warm genoeg is om citroen bomen en andere citrus vrucht te planten, zou goed zijn om vruchten bomen te hebben die in stad worden geplant.

Fijn om een appel boom te planten en goed voor mens en vogels en insecten leven kunnen wij allemaal plukken wat wij nodig hebben.

Het is een zeer warme af en toe bewolkte dag,maar ook met glimpen van blauwe hemel en zonneschijn.

Ik ga achterover leunen en genieten van de radio en bezoek ander blogs.

De hoop ieder heeft ook een prettige dag.


No comments: