Wednesday, August 12, 2009

Natte Woensdag in Augustus













Rainy Amsterdam.


Zeer gezond en vreedzaam geslapen tot een spasmse me wekte, Richie heeft koffee gemaakt en wij zijn langzaam wakker geworden.

Het was bijna 2 uur tegen de tijd dat ik mijn arm oefeningen had gedaan en Richie de beenoefeningen en massage had gedaan en ik 3 baclofen tabletten en THC had genomen.

Had net mijn laptop toen ging het alarm op de luchtpomp af, die pomp die, de matras druk gelijk en constant veranderend en evenwichtig houdt.

http://images.google.co.uk/imgres?imgurl=http://www.medisave.co.uk/datasheets/pressure_relief/NIMBUSAD.jpg&imgrefurl=http://www.medisave.co.uk/datasheets/pressure_relief/nimbus3.html&usg=__Zc_9FmTM9Y-buvdvOCmsosgkSKw=&h=171&w=200&sz=9&hl=nl&start=2&tbnid=ediYtlI2mh8oRM:&tbnh=89&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dnimbus%2B3%2Bmattress%26gbv%3D2%26hl%3Dnl%26sa%3DG

Toen Richie het alarm hoorde drukte hij onmiddellijk de knoop die de druk in de matras statisch houdt, tot de hulp van het bedrijf aankomt.

Eerst heeft Richie mij het telefoon nummer van, het bedrijf, Arjo Huntleigh, ik telefoneerde en het is niet meer in gebruik!

Gekeken op Internet en heb hun meteen gevonden en getelefoneerd dit keer ging het 3 keer over en toen was de verbinding verbrokken.

Probeerde om mijn casemanager zonder succes te telefoneren, probeerde het nummer van Arjo Huntleigh opnieuw, en werd meteen te woord gestaan.

Ik sprak aan een zeer hulpzaame persoon, die me door verbond met de afdeling, die noodsituaties behandelt, een andere zeer vriendlijke vrouw, die nam het serienummer van de lucht pomp en verzekered mij dat iemand me zal helpen vandaag.

Na het telefoon gesprek, merkten wij allebei op, dat hoewel de matras nog opgeblazen was het aanzienlijk was verminderd.

Geen wonder dat het onplezierig was om te liggen, aangezien het matras merkbaar verzakd was, Richie had geprobeerd om mij te verplaatsen maar kon mij niet goed plaatsten tot de ingenieur was geweest.

Ik heb geprobeerd om kalm te blijven en hopen dat zij hier spoedig zouden zijn met de nieuwe pomp..

De ingeneur was net iets meer dan 30 minuten nadat hij me had gebeld en de nieuwe pomp was een minuut na zijn aankomst geplaatst en de matras ging meteen weer op pompen.

Al met al heeft het net iets meer daan een uur geweest tot ik de nieuwe pomp hier had, zeer gerustellend dat zij zo snel komen.

Komisch genoeg was ik van plan geweest om het bedrijf te telefoneren en om een nieuwe pomp te vragen, omdat de oude te lod was geworden..

Er is nog een ding dat ik moet doen en dat is controleren dat ik hun alarmnummer heb zodat wij de volgende keer nog sneller en zonder enige spanning hun hulp kan vragen.

Ondanks dat het een donkere en regenachtige dag is ben ik vrolijk nu het probleem is opgelost.

Het is niet alleen opgelost maar het werkt beter, nu realiseren wij ons allebei dat sommige van mijn recente problemen met mijn evenwicht in bed waren het matras geweest dat niet zo vol was geweest zo als het had moeten zijn.

Wij hebben dus weer iets geleerd vandaag.


Snelle update.

Gisteren hoorde ik dat deze vrijdag heb ik een afspraak met Michelle vazn ARCA (adviseurs van de Gemeente) komen om de stoel te bekijken en ons te vertellen hoe zij de stoel voor mijn behoeften zullen aanpassen.

Het plan is om deze aanpassingen volgende week uit te voeren.

No comments: