Thursday, August 27, 2009

Summit.




















Werkelijk goed geslapen en opnieuw was ontwaakt door containers en bouw geluiden van de overkant van de gracht.

Wilde tot 10 uur slapen en verfrist zijn voor de afspraak om 13.30 met Michelle, van ARCA, de adviseurs van de Gemente Amsterdam en Elwyn, een werknemer van Summit.

">http://www.summit-benelux.com/index2.html

Summit is het bedrijf dat de aanpassingen aan mijn elektrische rolstoel zal uitvoeren; zij zullen een vorm van mijn lichaam maken en zullen dat gebruiken om de rug en de zitting van de stoel te maken.

Wij weten niet of zij de vorm vandaag zullen maken, hopen zij zullen het doen, dat kan het proces aanzienlijk versnellen.

Ik ben zeer zenuwachtig over deze afspraak; waarschijnlijk zal het een afspraak zijn waar Elwyn, ons allen zal vertellen over hoe zij de vorm maken.

Het is vandaag een zeer grijze en donkere maar vrij warme dag.

Normaal betekent dat het te koel is, sinds de MS is mijn temperatuur dysfunctioneel geworden.

Ik kan in een warme plaats koud zijn, ik moet een jasje en een sjaal aan op zelfs in de hitte dagen.

Elke uiterst kleine wind voel ik, dus moet altijd veel meenemen voor alle mogelijkheden.

Afgelopen zomer was de enige tijd waar ik slechts een dun jasje had op 31 Juni toen de temperatuur boven 30 graden was.

Zelfs toen was de wind te koel voor me.

Moet mijn beste doen om te ontspannen, denk dat ik dit zal posten en arm oefeningen zal doen die mijn schouders en armen zouden moeten losmaken.

Richie maakt soep dat zeer fijn zal zijn om te drinken vlak alvorens zij hier zullen zijn.

No comments: