Tuesday, August 18, 2009

Aanmoediging en Steun






















Het doet mij goed om elke dag aanmoediging en steun van zo vele mooie blog vrienden te ontvangen.

Blogging werkelijk is goed en werkt op zo vele niveaus, ik post elke dag sinds februari.

Het is nu een vast deel nu van mijn dagelijkse routine heb ik opgemerkt, ik maak me niet meer ongerust over wat te schrijven, ik doe het gewoon.

Hoe meer dat ik schrijf, wil ik nog meer schrijven, het is goed voor mijn Nederlands door het schrijven van Nederlandse post dagelijks.

Ik gebruik het vertaal hulpmiddel om de tekst in het Nederlands omgezet te krijgen en dan moet ik khet redigeren.

Soms wordt iets te letterlijk vertaald, in Engels is kinderen kids en dat wordt vertaald als de jonge geitjes en MS wordt lidstaten en arm exercises worden wapen oefeningen.

Posten van een Nederlandse versie is elke dag werkelijk goed voor me en geeft mij heel wat vertrouwen in de Nederlandse taal.

Gebruik de spel checker veel minder, ik zie de spel fouten zelf, vaak is het geen spel fout, het gebeurd omdat mijn vingers op een ander letter hebben getikt..

Typen kan frustrerend zijn aangezien het me soms vele pogingen zal nemen alvorens ik de cursor kan ertoe brengen om te klikken waar ik wil.

Soms was het zo erg dat ik uit frustratie en woede in vlam barste,merkte snel dat dit niet goed voor me was.

Deze dagen word ik geamuseerd en niet bos en gestrest wat veel beter is voor mij dan te veel stress.

Zo alles bij elkaar is het een goede ervaring geweest en troont aan dat er werkelijk vele verschillende manieren zijn om dingen te doen.

Ik ga dit posten en van onze mooie bezoeker genieten die elk minuut hier kan zijn.

2 comments:

Annemiek said...

Ik lees altijd met plezier jouw logjes ondanks dat je in een moeilijke situatie zit.

Aan je zinsbouw kun je heel goed merken dat je engelstalig bent, maar dat geeft het logje ook een extra charme.

De foto's van vandaag doen me watertanden.

Herrad said...

Hi Annemiek,
Bedankt voor je bezoek en reactie.
Fijne dag.
Liefs,
Herrad