Wednesday, August 19, 2009

Heerlijke verse pasta.............




















Gisteren was een prettige ontspannen dag, twee bezoeken van goede vrienden maakte het en nog betere dag.

Richie ging met de honden na het park, toen hij me de baclofen tabletten en heerlijke eigengemaakte limonade gegeven had.

Ik wilde in de tijd mijn verhaap in het Nederlands vertalen, plots merkte ik op dat het parfum dat Richie in de ochtend had op gespruuid begon zuur te ruiken.

Zeer vreemd, dacht ik, tot een over een uur later, toen Richie en de honden terug kwamen heet en zwetend.

Toen hij me wat limonade bracht ontdekte hij dat de catheter buis losgemaakt was geworden en de urine was een bad geworden voor mij.

Vreemd had de urine slechts nat mijn nat gemaakt, ik had het niet opgemerkt, niet tot Richie het ontdekte dat ik in een klein bad van urine lag.

Dit was ook toen de geur overweldigend duidelijk werd.

Yuck!

Niet het prettigst en ontspannen eind van de dag waar wij ons op hadden verheugd.

Richie had twee werk uren, in plaats van te gaan zitten en bij komenvan 1 ½ uren in de hitte en eindeloze bal met twee honden speelt.

Na twee uren was ik volledig gedouched en aan gekleeden begon mijn minuut 30 van been oefeningen met de Motomed.

Tegen die tijd dat ik klaar was het 9.30 uur.

Niet de avond die wij hadden geland.

Maar mischien was het beter zo want het is niet aardig te eten wanneer het te heet is, zelfs werden de honden te heet en wilden niets doen behalve misschien een koekje of drie eten.

Sinds het gebeurd is Richie extra voorzichig met de katheter.

Het is goed om op te letten en te controleren of alles echt goed is.

Het is van uiterst belang om alles te controleren speciaal in het hete weer, dat heeft aangetoond dat het belangrijk is om tekens van schimmel infections te controleren.

De oksels en de bovenkanten van benen en onder borsten zijn de belangrijkste plekken; in dit hete kleverige weer kan een schimmel infectie ongebreideld binnen een dag een groot probleem zijn.

Zeer belangrijk om boven op dit te blijven, schimmel infections kunnen als het niet behandeld word ernstige gevolgen hebben.

Na het posten zal ik andere blogs bezoeken en zaleen heerlijke smoothie van diverse bessen genieten.

Vanavond heeft Richie beloofd om pasta met broccoli en aubergines en tomaten en ansjovissen en abrikoos crumble te maken.

Ben nog geschokt dat George Bush had verklaard dat de tomaten ketchup een groente was.

Slechts in zijn wereld van groot vlees en eindeloze burgers kon de ketchup een groente zjn.

No comments: