Saturday, August 22, 2009

Fijne zaterdag.

















Gisteren was een goede dag, Richie heeft heerlijke dingen gemaakt, te eten en te drinken.

Smoothies en de limonade hebben mij geholpen koel te blijven houden, de chocolade brownie met toegevoegde THC hielp me ontspannen.

Zeer goed geslapen tot 11 vandaag, toen heeft Richie hier koffie gedronken en de honden spelden en wij babbelden en bij tussenpozen hebben wij na de radio geluisterd.

Een goede zaterdag ochtend, tegen de tijd dat ik mijn arm oefeningen had gedaan en Richie de been oefeningen en massage deed en baclofen tabletten nam, was het 1.30.

At snel wat haringensalade gegeten, die nog smakelijker was dan gisteren en borstelde mijn tanden en waste mijn gezicht en was klaar voor ons bezoek van Cecile.

Zij is net terug van Italiƫ, waar zij op en werk vakantie was..

Dank zij THC toen Richie opstond en de chocolade brownie kan ik redelijk ontspannen en van onze bezoeker genieten wanneer zij aankomt.

Hoopt dat zij snel komt omdat Richie niet teveel langer op haar kan wachten aangezien hij na een paar lokale winkels en markt wil gaan.

Het is heet met een mooi blauwe hemel en pluizige witte wolken, echt een prettige zaterdag hoop dat het een goede dag voor ieder is.

No comments: