Saturday, August 15, 2009

Het nieuwe voetbal seizon is begonnen.













Optimism.

Zodra de vergadering over was gisteren, voelde ik me uiterst vermoeid.

Typisch dat na die vergaderingen veel vragen omhoog borrelen, die kan ik natuurlijk de volgende keer vragen.

Weet nooit of het goed of niet ging en de meer tijd dat verstrijkt na de vergadering de meer ben ik overtuigd dat ik niet mijn best heb gedaan.

Gisteren waren mijn vragen: zal het goed gedaan worden en is mijn optimisme gerechtvaardigd.

Hoop dat het zo is; denk werkelijk dat ondanks hoe het voelt het beste is om mensen optimistisch te benaderen.

De hoop dat het resultaat goed is, realiseerde me gelukkig dat Jenny, van Revalidatie techniek van het RCA, precies zal meten hoe ik in de aangepaste rolstoel zit.

Zij kan zien of het me goed steunt en me goed en veilig laat zitten zonder dat ik een andere decubitus plek krijg.

Vind dat een zeer geruststellende gedachte dat Jenny de overzicht heeft, dan zal ik geen proefkonijn zijn.

Meestal ben ik optimistisch, maar heb een paar onplezierige gedachten gehad dat mijn rolstoel niet goed zal aangepast worden en ik krijg een andere druk wond.

Dat is een nachtmerrie die ik niet wil hebben, maar heb wel een paar keer aan gedacht.

Ik kan het bijna niet geloven dat het een jaar is volgende week vrijdag is dat ik in bed lig.

Doe mijn best om niet gestrest te worden omdat het geen goede combinatie met MS is en voeg daar het hete weer bij en het leven is echt moeilijk

De nieuwe voetbal seizoen is vandaag begonnen, wat betekent dat het einde van de zomer snel naderbij komt.

Echte schade , ondanks de ondraaglijke hete dagen is het een goede zomer geweest, jammer dat het bijna over is.

Ik vind het niet erg dat het kouder wordt maar het is de plotselinge duisternis begin oktober wanneer de nacht zo veel langer is, daar kan ik niet zo goed tegen.

Mijn favoriete maanden zijn maart aan juni wanneer het leven helemaal begint uit te barsten en de dagen worden langer.

Dit keer van jaar, wanneer het donker is vlak voor tien uur avonds is ook een fijne tijd.

Het is een teken dat de zomer zijn hoogste punt heeft bereikt en het word langzaam maar zeker herfst.


Ik geniet van de voetbal op de radio, het is op Radio 5 van het BBC

http://www.bbc.co.uk/fivelive/

Heb een goede zaterdag, die van mij kan niet meer stuk nu Steven Hunt van Hull het eerste doel van het seizoen tegen Chelsea heeft gescoord.

No comments: