Thursday, August 27, 2009

Helaas word het oktober.
















De afspraak was alleen spreken, ben droevig dat er geen actie was zoals ik had gehoopt zou gebeuren.

In plaats daarvan, werd ik uitvoerig verteld over de procedure dat ik reeds wist, maar dit nam een uur, er waren twee telefoontjes die Michelle van de hand deed door te zeggen, dat zij in een vergadering met een cliënt zat.

Tijdens het uur werd ik verteld hoe hoe het project zou vorderen, het schijnt dat Michelle op vakantie is voor twee weken, zij is terug op 14 September en de tweede afspraak is op 17 September.

Bij deze afspraak zal iemand van Welzorg aanwezig zijn, dit is omdat zij de officiële leverancier zijn die samen met Summit werken.

Wij moeten door deze procedure gaan en Welzorg betrekken om de goedkeuring van de ambtenaren van de WMO in Amsterdam te krijgen.

Had gedacht dat met mijn situatie rekening zou worden gehouden om het gehele proces ter versnellen.

Ben zeer droevig want het schijnt dat dit niet gaat gebeuren.

Op 17 September zullen het Harm van Welzorg en Michelle van ARCA en Elwyn van Summit hier zijn.

http://www.welzorg.nl/

http://www.summit-benelux.com/index2.html

De eerste 45 minuten zullen hen wat technisch bespreken wat aan de stoel zal worden gedaan.

Ik vroeg ik of zij dit niet dit bij het RCA konden bespreken maar het kon niet aangezien zij mijn elro nodig hadden.

Elwyn zal mijn elektrische rolstoel meten, in het volgende uur zal Elwyn mij ook meten en hij is van plan om hun stoel met de zak te brengen.

Hij wil de eerste maatregel treffen van het registreren van mijn lichaamsafdruk in de zak, word ik geplaatst op de stoel en de lucht wordt geblazen in de zak die rond me opvult en zich aan mijn lichaam. vormt.

De afdruk van mijn lichaam wordt geregistreerd en ik word terug in het bed geplaatst.

Na deze vergadering, moet Elwyn een offerte maken, van hoeveel het werk zal kosten en waarom het nodig is.

Zodra de Gemeenteraad van Amsterdam akkord gaat, zal Elwyn de vorm maken die zal worden gebruikt om de rug leuning en zit te maken.

Hij denkt het doen van de eerste stap op 17 September ons een voorsprong zal geven wanneer het ja woord van de Gemeenteraad doorkomt.

Dan zijn er 1 misschien 2 meer afspraken met Elwyn om alles goed te controleren - en dan zal ik de aangepaste elektrische rolstoel hebben.

Het is realistisch te denken dat het zal in oktober zijn, alvorens ik de op maat gemaakte zitting van mijn elro heb.

Het is jammer dat het niet op tijd is voor het straat feest dat in September is.

Hoopte daar ook te zijn, het is de laatste kans dit jaar van het genieten van een straat eest met buren.

Ik veronderstel mijn volgende grote kans om mijn buren te ontmoeten is bij de kerstmis borrel in het theater Fijnhout zal zijn.

Na de afspraak was ik zo zeer teleurgesteld, was werkelijk vooral aangezien ik had gedacht dat mij was verteld dat alles zou worden bespoedigd.

Zodat ik geen ogenblik meer zou moeten doorbrengen in bed nodig en nu schijnt het dat ik tot midden oktober zal moeten wachten.

Zo was het burocracy die me in bed met de decubitus deed als resultaat van kosten drukken door mijn elro niet op mijn maat te maken en houdt me nu in bed extra 2 maanden omdat de procedure moet worden gevolgd.

Mijn reactie zal zijn om me zo rustig als mogelijk te houden mogelijk en mij op het uitgaan te verheugen om van deze mooie stad te zien en te genieten waar ik leef.

De dingen zouden slechter kunnen zijn en kunnen zelfs beter worden wanneer ik opnieuw kan zitten.

4 comments:

Annemiek said...

Wat een tegenvaller voor je. Natuurlijk ga je het volhouden om langer in bed te moeten liggen, maar je had je verheugd en ingesteld op een eerder tijdstip.

Waar haal je toch altijd die mooie foto's vandaan?

Herrad said...

Hi Annemiek,
Het is een vreeslijke tegenvaller.
Ik zal mijn best doen, en het over me laten gaan en in Oktober heb ik een goed aangepaste stoel waarin ik na buiten kan.
Fijn weekend.
Liefs,
Herrad

Annemiek said...

Wil je me verklappen waar je die mooie foto's vandaan haalt?

Herrad said...

Hi Annemiek,
Gewoon op het internet.
Liefs,
Herrad