Wednesday, August 05, 2009

Weer een hete nacht.
















Vorge nacht was het opnieuw heet, ben pas in slaap gevallen toen het bijna licht was rond 5 uur.

Gedacht dat ik sliep tot ik opeens bewust was van mijn omgeving, en realiseerde dat de muziek allang was opgehouden had en ik totaal onbeweeglijk en wakker in bed lag.

Gelukkig stond Richie op om naar het toilet te gaan en ik kon hem voor een zak THC vragen, dit scheen de truc te doen en ik sluimerde weg voor enkele ogenblikken.

Na een korte tijd realiseerde ik me dat ik nog wakker was en totaal niets kon doen om mijn positie te veranderen.
Gelukkig toen ik de tweede zak THC had ben ik eindelijk echt in slaap gevallen

Ben wakker gemaakt door de plotselinge schok van een spasmes die scheen me vrij hevig onderaan het bed te trekken.

Zodra dit me heeft gewekt was het enorm moeilijk om weer in slaap te vallen, heb het probeerd maar zonder enig succes.

Toen Richie me hoorde jammeren in pijn, ging hij meteen thc voor me halen, dit liet me toe om de arm oefeningen te doen en Richie deed de beenoefeningen en massage.

Zodra ik heb genomen baclofen en dronk een heerlijke smoothie van sinaasappelen, banaan en aardbei ik klaar om de dag te beginnen.

,

No comments: