Sunday, August 09, 2009

Zonnige Zondag middag.





















Toen ik eerst ontwaakte was ik warm, zo warm dat ik niet dacht dat mijn kansen om weer in slaap te vallen groot waren.

Mijn grote verrassing was dat ik opnieuw weer in slaap viel.

Tweemaal schudde een reusachtige spasmse me uit mijn slaap, niet een prettig ervaring en vooral toen ik zo vreedzaam en ontspannen was.

Nadat ik mijn arm oefeningen had voltooid, dan deed Richie zijn gebruikelijke been oefeningen en been massage en ik begon me beter te voelen.

Briljant dat een combinatie van oefeningen en massage en THC me zo veel beter kan maken.

De oefening, de massage en THC maken me werkelijk ontspannen genoeg om gelukkig te voelen en vrolijk, zou haten om te denken hoe ik zou voelen als THC niet beschikbaar voor me was.

De enige reden Cannabis is niet de goed gekeurde medicijn is zuiver bedrijfsbelangen.

De andere concessie heeft krachtige interesse maar dit wordt nooit vermeld, als slechts de schijnheiligheid zou kunnen worden afgeschaft het zou een betere wereld zijn.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hypocrisy

Er zijn een bijna godsdienst fanatisch manier in de campagne tegen drogen zoals Cannabis terwijl de Farmaceutische bedrijven nog meer medicijnen maken om mensen afhankelijk te houden van hen voor hun volledig leven.

Schijnt de bedrijven verkiezen hun onderzoek naar medicijnen te concentreren op, die de vooruitgang van een ziekte tegenhouden, of geven wat extra tijd maar onderzoeken geen genezing.

Het artikel van Johann Hari's in de Independent is zeer interessant over de pharma industrie.


http://www.independent.co.uk/opinion/commentators/johann-hari/johann-hari-the-hidden-truth-behind-drug-company-profits-1767257.html


De Farmaceutische bedrijven,willen hun klanten voor het leven houden en in die tijd zij hen alles zullen leveren wat zij kunnen betalen..

Hun andere nadruk is ervoor te zorgen dat zo vele merk medicijnen mogelijk worden verkocht, en armere landen worden weer gehouden van het maken van goedkopere kopieën die de armen zich kunnen veroorloven.

De grote Pharma bedrijven vertragen de vervaardiging van grote schaal van medicijnen die nodig zijn om epidemieën zoals de varkens griep te bestrijden wegens het bewaren van hun octrooien en hun virtueel monopolie.


‘’ factories across the poor world are desperate to start producing their own cheaper Tamiflu to protect their populations – but they are being sternly told not to. Why? So rich drug companies can protect their patents and profits ‘’ Johann Hari.

Wat te denken over de drugsbestrijding in Mexico, wapens worden het schijnt gesmokkeld over de grens van de V.S., die een golf van hevige misdaad los laten.

De oorlog op drugs doodt de politie van Mexico en zelfs zijn de hoge politie ambtenaren en tweede Kamerleden niet immuun voor het geweld.

De hoge agenten van de wetshandhaving en de militairen zijn niet meer veilig van aanval, maakte een reeks moorden van de Ambtenaren van de Overheid in Mexico-City maakt het duidelijk dat bijna iedereen als doelwit van het kartel kan worden beschouwd.

Terwijl dit gebeurt, gebruiken de grote aantallen mensen zowel in de V.S. en in Europa nu cocaïne als hun genotsmiddel van keus, hoofdzakelijk wegens de grotere beschikbaarheid van cocaïne dan cannabis.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mexican_Drug_War


En wat over godsdiensten die mensen aansporen om niet te doden en dan godsdienst leiders zegen hun troepen alvorens zij gaan vechten en zich voor het grotere goed offeren.

Sommige landen die volkerenmoord als in Rwanda uitvoeren


http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/1288230.stm


En ook Schotland met de Ontruiming van het Hoogland

http://en.wikipedia.org/wiki/Highland_Clearances

http://www.bbc.co.uk/history/british/civil_war_revolution/scotland_clearances_01.shtml


En wat over racisme zoals in Quebec waar de Franse sprekers aan niet Franse sprekers uiterst vijandig zijn.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Quebec_sentiment


Dan zijn er de vele recente sterfgevallen van jonge mensen die met de strijdkrachten in Afghanistan dienen, deze week waren het 6, de week ervoor was het 8, 14 sterfgevallen in twee weken, die niet had hoeven.

Zeker hebben wij beter gebruik voor onze jonge mensen dan verzenden naar nutteloze oorlogen en allen voor olie in Irak en olie en gas in Afghanistan en strategische toegang tot andere landen zoals Iran en China.

Aangezien mijn diagnose en snelle vooruitgang van mijn MS, ik me nogmaals heb gerealiseerd hoe goed het leven zou kunnen zijn iedereen werd goed behandeld.

Droevig gebeurt dit niet werkelijk voor de meerderheid van mensen op deze planeet.

Ik heb onlangs op ander ding geprobeerd te concentreren, aangezien ik niet enkel in de wereld wil worden geplakt van MS en wordt gehandicapt en vereis 24/7 zorg en aandacht.

Ik geniet zeer van blog wereld, een dagelijkse agenda is een goede zaak met een nota dagelijks van hoe ik voel maar aangezien ik altijd in Sociale Rechtvaardigheid zeer geïnteresseerd ben geweest, vind MS geen reden voor me om ophouden te kijken en te onderzoeken.

In feite heb ik het nodig meer dan ooit om het gevoel te houden dat ik met de wereld verbonden ben.

Dit helpt om me gelukkig te houden, dit hier op te schrijven en de geluiden van onze buren kinderen te luisteren die op de straat spelen.

Gelukkig om mijn bedoeling opnieuw te bevestigen om van hier en nu te genieten.

No comments: