Thursday, June 18, 2009







Voel me vandaag beter dan gisteren, helaas ontdekt dat sommige pijn gevoelens niet meer weg gaan.

Gelukkig kon ik ook door slapen, dat had ik zeer nodig, kan niet weer inslapen wanneer ik echt vaker word.

Vanmorgen had ik een vreeslijke pijn in mijn nek en een stuk er boven, het is niet het ergste wat ik ooit heb mee gemaakt.

Er is niets dat ik er tegen kan doen ook ontspanning oefeningen helpen niet, het beste wat ik kan doen is het te negeren.

Zeer moeilijk.

De nieuwe pijn is in mijn rechter arm boven, net op de hoogte van mijn oksels, het is vreemd zo veel pijn te hebben.

Het voelt alsof mijn arm ter hoogt van mijn oksel heeft een vast stuk touw om de arm dat elke dag strakker word gemaakt, moeilijk om de armen boven mijn hoofd te krijgen.

Door deze nieuwe pijn heb ik nu wat meer hulp nodig bij het verplaatsten in bed, ik heb geen romp balans meer en dat betekent dat ik nooit kan blijven zitten zonder gecorrigeerd to worden.

Het voelt alsof ik tegen iets moet vechten om mijn armen boven mijn hoofd te krijgen.

Was gisteren middag tegen Richie verteld dat ik me druk maakte erover wat het Lab zou vinden.

En dat ik vond het te lang duren voor dat wij bericht krijgen, was van plan om te bellen en op dat moment ging de telefoon en het was de dierenarts.

Met goed nieuws Spike was in orde het was een verstopte klier geweest en niets meer.

Goed nieuws en een enorme opluchting voor ons, de dag was meteen veel beter.

Denk dat die honden het meteen aan voelden dat er iets goed was gebeurd doordat wij opeens zeer ontspannen waren.

En daar wilden onzer Jack Russells van profiteren echt sneaky, zij deden hun best om zoveel honden koekjes als mogelijk te krijgen en waren zeker teleur gesteld met een.

Laten hebben wij ze verrast met een pens stokje wat met grote blijdschap was ontvangen.

Zij zijn als grote verassing twee keer na het Vondel Park geweest en dat is altijd beter dan koekjes.

Fijn om vrolijke en ontspannen honden in huis te hebben dat is veel leuker voor ons allemaal.

2 comments:

Annemiek said...

Gelukkig was de uitslag van het lab goed. Fijn voor Spike, maar vooral fijn voor jullie.

Herrad said...

Hi Annemiek,

Wij waren enorm opgelucht.

Liefs,
Herrad