Friday, June 05, 2009











Het was een erg gezellige bezoek gisteren middag met Cecile en buurvrouw Willes en een fles roze sekt en chips.

Wij hebben een fijne avond gehad, Richie heeft een lekker eten gekocht, cous cous met tomaten, wortels, aubergine, brocolli en stukjes gebakken halumi (kaas van Cyprus) en een choclade brownie.

Herrlijke eten!

Heb zeer goed geslapen, vroeg mezelf af of ik vaker vrienden langs moet krijgen met een fles sekt.

Ben om 10 uur wakker geworden en dat was bijna feest want normal word ik tussen 6 en 8 uur wakker.

Was erg blij om pas om 10 uur wakker te worden en zodra ik de pijn voelde vroeg ik Richie voor thc.

De been en arm oefeningen en de been massage hebben al de spanning uit mijn benen genomen.

Richie heeft eeeen lekker vruchten smoothie gemaakt van sinas, peer, appel, wortel, cranberry sap en aardbeien.

Heb toast en zelf gemaakr (door Richie) panda kaas gegeten.

En lunch van harring salade met aardapels en rode bieten en zure room ook herrlijk.

Het weer is nu 10 graden minder warm wat niet koud is maar het verschil van 10 graden is merkbaar.

Het is een bewolkte dag met af en toe een moment van zon, nu dat het 20 uur is is de hemel blauw en de zon schijnt.

Het was zo koel vanmiddag dat wij de verwarming even aan hadden voor 10 minuten.

Ik ben nu klaar voor een fijne avond met Richie en meer van het lekkere avond eten van gistern.

Richie heeft genoeg gemaakt voor vandaag.

Fijne avond ieder.

2 comments:

annemiek said...

Hoi Herrad,
Vanuit zuid frankrijk een groet. Fijn dat je zo lang geslapen hebt.

Herrad said...

Hi Annemiek,

Fijn van je te horen.
Hoop dat je een fijn vakantie heb.
Liefs,
Herrad