Wednesday, June 03, 2009



Ik hoop dat Ton, de verpleegkundiger van het Revalidatie Centrum Amsterdam en Doctor Stolwijk 10 juni goed nieuws voor mij hebben.

Maak me echt zorgen over de hele rare houding van mijn boven lichaam.

Hoop dat ik desondanks weer na buiten kan word nu een beetje moe van deze eindeloze opsluiting.

Dit was niet gebeurd wanneer ARCA had geluisterd na mijn klachten over mijn zithouding.

Het is verleden tijd en ik wil er eigenlijk nooit meer over spreken.

Behalve dan het gebruiken om aan te tonen dat door het budget strak te houden is het voor mij duur geworden omdat ik 9 manden van mijn leven heb verloren die ik nooit terug krijg.

Plus het heeft mijn klachten erger gemaakt en mij nieuwe problemen gegeven nu is mijn hele lichaam gevoelig geworden door het lange liggen.

En mijn rug spieren zijn enorm slaap geworden, heb nu een zeer slechte houding.

Mijn romp zit en beetje als een kromme banaan.

Dit alles geeft mij veel extra pijn en ongemak, hoop dat ik samen met Richie en een goede vriendin deze keer een goed aangepaste stoel krijg zodat ik na buiten kan.

Wil toch even van de buitenlucht genieten en deze mooi stad voor dat het weer heerfst en winter is.

Ik blijf optimistisch ook is het af en toe moeilijk, ga zo de baclofen tabletten nemen en thc en kan dan even weer vooruit.

No comments: