Sunday, January 03, 2010

Koude eerste zondag in januari 2010.











Natural Beauty.

Het is een mooie heldere zonnige dag vandaag, zeer koud en ijzig, het ijs word harder op de gracht achter onze straat.

Spoedig zullen de eenden op het ijs lopen, en de ratten kunnen na hun nesten komen zonder te zwemmen.

Richie ziet vaak hoe een rat aan boord van één van booten gaan met voedsel, en hij wenst dat hij wist van wie boot het is om hen te waarschuwen

Dan zullen zij geen smerige verrassing in de zomer hebben wanneer zij in hun boot willen stappen om van het goede weer te genieten.

Zeker zullen zij veel van hun inrichtingen en ander spullen weg gooien omdat ratten de hele tijd overal plassen.

Ik hoop het is niet zo en zij kunnen hun boot zonder teveel hard werk gebruiken.

Richie en ik voelen ons allebei niet zo goed vandaag, ik denk dat wij allebei behoefte hebben voor meer slaap.

Wij te laat op en kijken na fascinerende programmas op TV, ik kan me vandaag geen een herinneren.

Voel me vandaag moei en en een beetje misselijke , omdat ik te veel luchr na binnen heb genomen toen ik waker werd.

Het is zeer moeilijk om te boeren, wanneer je ligt om de druk te verlichten en je kan jezeld echt ziek maken wanneer je te veer gaat.

Heb nooit gedacht dat boeren en hoesten zo moeilijk zal zijn en zelfs mijn neus blazen is nu niet meer mogelijk.

Zeer blij dat ik stopte met het roken van wiet jointjes afgelopen januari, het duurde even om de vaporiser te wennen.
Snel vond ik het veel beter.

Zo blij dat ik stopte met roken van sigareten in 1999, wens nu dat ik nooit was begonnen vooral aangezien er nu een verband schijnt te zijn tussen MS en roken.

Wens dat mijn moeder mij geen sigaretten had gegeven toen ik een kwetsbare tiener was, niet een zeer verantwoordelijke manier voor haar als mijn moeder.

Ik heb veel pijn vandaag, veronderstel dat ik het meer v oel omdat ik zo zeer vermoeid ben,ik ga van de zonneschijn genieten.

No comments: