Saturday, January 16, 2010

Een Dramatische Begin Van De Dag


















Het was een mooie dag gisteren met een klein dipje toen Richie ontdekte dat mijn katheter uit gevallen was.

Hij heeft het weer erin gedaan.

Heb gisteren nacht antibiotica genomen omdat Richie dacht dat ik een blaas ontsteking heb, dit gebeurd regelmatig met katheters.

Zeer goed geslapen, heb een zacht geluid gemaakt toen ik wakker was en Richie was meteen naast mijn bed.

Hij keek na mijn catheter zak en vertelde mij dat het niet vol was, wat niet o.k. was, hij wilde het gelijk door spoelen.

Het was geblokkeerd, en hij kon het niet door spoelen; hij doet dit altijd één keer in de week, om verstoppingen ter vermijden.

Toen hij de katheter wilde vervangen ontdekte hij dat de katheter een lek had en het bed vrij vochtig was.

Dat verklaart waarom ik geen dringende behoefte had om te plassen,en ook geen wonder dat ik niets merkte hoewel ik me koud begon te voelen.

Gelukkig voor mij heb ik vorige nacht een slaap pil genomen, de slaap pil helpt mij om te slapen omdat de eerste antibiotica pil mij vaak waker houd.

In feite voelde ik niets tot ik wakker en al mijn pijn was onmiddellijk weer opnieuw merkbaar.

Richie was zeer goed, hij verwijderend de oude katheter en plaatste de nieuwe, daarna hees hij mij uit bed met de tillift en plaatste me op de douche stoel en reed mij na de douche.

Terwijl hij mijn thermo onderbroek van mijn benen uit trok, ontdekte hij dat de katheter opnieuw was uitgevallen en moest het weer in doen.

Voelde me beter nadat Richie de katheter opnieuw heeft in gedaan, ben zo blij dat hij het kan zelf kan doen, dan hoefden wij de doktorsdienst niet bellen.

Het duurde niet lang en ik was weer schoon. Richie heeft me veel amandelolie op mijn benen en voeten gedaan.

De olie is goed en houdt mijn huid goed en het ruikt lek
ker.

Goed dat na het dramatische begin van de dagen dat ik mij redelijk ontspannen voelde en van deze dag heb genoten,


No comments: