Friday, January 15, 2010

Goed Bezoek.











Honden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hond

Heb weer zeer goed geslapen afgelopen nacht, en zoals als elke nacht verzette Spike zich tegen weg gaan.

Vorge nacht heb ik hem meerdere keren gezegd dat hij weg moet gaan, ook riep Richie hem en toen ik uit legde dat het werkelijk een goed idee was toen rende hij weg.

Het is goed om te zien dat de kleine hond zijn waardigheid en trots heeft, het is ook best grappig om dit te zien, en ook zeer leerzaam.

Vind het leven met honden zeer interessant en informatief hoe je met een andere species over weg kan.

Goed om worden eraan herinnerd dat andere species dingen op een verschillend manier doen, ook goed om te leren om zonder taal te communiceren.

Ik ben van mening dat onze drie honden een positief effect op me hebben gehad.

Met onze eerste hond Daisy, heb ik vaak de fout gemaakt om te proberen om haar in menselijke termen te begrijpen en dat werkt helemaal niet.

Spike en Marleen hebben me duidelijk gemaakt dat je honden moet beordellen als honden en niet als kleine mensen.

Zij zijn zo zeer goed geweest aangezien ik opeens in een rolstoel zat en alle was plotseling verstoord, doordat ik in bed lag..

De armen honden begrepen niet wat gebeurde; zij waren allebei al zo gestoord door onzer verhuizing.

En ook over wat met mij gebeurde vorig jaar, het moet bizar voor hen geweest zijn.

Zodra wij weer een routine hadden ontspanden de honden en zij hebben weer een manier gevonden om met mij in bed te spelen

Zij vinden het allebei fijn op mijn bed te zitten, en een groot deel van de dag besteden zij rond mijn bed te spelen.

Wanneer zij bezorgd zijn kunnen zij zich verzekeren dat ik daadwerklijk ok ben.

De honden zijn briljant en houden mij geamuseerd en vrolijk nu dat ik zolang in bed ben geweest.

Ben optimistisch dat ik hen opnieuw spoedig naar buiten kan begeleiden.

Ondertussen onderhouden zij mij goed hier binnen doen uitstekend werk.

Ik verheug me op nu een bezoek van een goede vriend Anja, zij is hier rond 2 uur vanmiddag.

Zal zeker een fijn bezoek zijn dat op deze koude grijze dag in januari.

No comments: