Sunday, January 31, 2010

Thee en Thc.













Vorge nacht heeft Richie mij nieuwe slaap thee gegeven, die hij bij de Perzische winkel op de Kinkerstraat had gevonden.

Samen met THC maakte het me uiterst slaperig en zodra Richie het licht had uitgeschakeld viel ik snel in slaap.

Tijdens de nacht stoorde ik meerdere keren, ook voelde ik me vrij warm, en wekte vanochtend en het ging niet zo goed.

Mijn armen waren koud buiten het dekbed, was moeilijk om ze weer gedekt te krijgen, dan heb ik een poging gedaan om weer in te slaap, het was zeer warm.

Richie hoorde meteen dat ik niet ok was toen ik wakker werd, en vroeg mij hoe ik was en controleerde mijn catheterzak die hij vond was alarmerend leeg.

Ik heb een ogenblik paniek toen ik dacht dat Richie niet de buis kon deblokkeren en dacht ook dat hij zei dat de catheter uit was gevallen.

Omdat ik water voelde dacht ik dat de kleine zak steriele zout water dat door de catheter wordt gebruikt om te spoelen was gebarsten.

Maakte mezelf ongerust dat dit alles samen zou eisen dat ik onmiddelijk uit bed wordt gehesen.

In plaats daarvan schenen de dingen beter te zijn dan ik gedachte had, de catheter was nog op zijn plaats en de blokkering werd opgelost en urine liep weer in de zak.

Wat werkelijk goed was, fijn dat het probleem zo snel over was; Richie deed onmiddellijk mijn been oefeningen en haalde mijn baclofen tabletten.

Realiseerde dat de thee en de THC instrumentaal waren geweest dat ik sliep.

Blij had ik zulk een vreedzame nacht had, als het niet voor de thee en THC was geweest, had ik de hele nacht gejammerd.

Het is goed dat Richie deze problemen op kan lossen; anders zouden wij de doktors dienst moeten bellen
.
Wij moesten dit in het verleden drie keer doen, 3 keer hebben wij artsen hier gehad, die niet zeker waren hoe zij een catheter moesten plaatsen.

Blij dat ik elke keer in slaagde om kalm te blijven, herinneren mij dan dat schreeuwen me niet bedtedr maakt.

Deze dagen is mijn doel om alles te doen dat mij een goed gevoel geeft.

No comments: