Monday, February 01, 2010

Zon Buiten en Elekriciteit Binnen.














Heb weer goed gedslapen, de slaap thee + de THC werken goed samen, maaken mij zeer ontspannen.

Na het drinken van de thee en het inhaleren van een paar thc zakken kon ik mijn ogen nauwelijks open houden, terwijl Richie vaseline op mijn lippen deed.

Richie controleert altijd de positie van mijn lichaam en verbetert mijn houding, vorge nacht merkte ik niets, aangezien ik op dit punt praktisch sliep.

Het volgende waar ik weer bewust was, dat ik merkte op dat ik opnieuw wakker was en voelde al de pijn.

Gelukkig is allen goed met mijn catheter vandaag, gisteren was het bijna een noodsituatie toen wij ons allebei realiseerden dat ik minstens een liter en een half in mijn blaas moest hebben.

Bedn blij dat vandaag was in contrast een langzaame begin van de dag, ik was dapper en deed mijn oefeningen alhoewel ik hen wilde vermijden.

Het weer is niet stil geweest, eerst was de hemel grijs en bewolkt toen gingen de wolken en de zon kwam uit

Wij hadden over een uur van schitterende zonneschijn en toen was er opeens een reusachtige stortbui van sneeuw.

Het was bijna helemaal wit,na 5 minuten was het over, dan was de wolk weg en na een paar momenten was er meer sneeuw, dit keer kleinere vlokken.

Dan was er het geluid van donder en het geluid van de stadsalarm, omdazt het de eerste maandag in de maand is vandaag.

Vandaag is het weer wat wisselachtig weer, een moment donker wolken en sneeuw and dan weer mooi zonneschijn.

Schitterende zonneschijn maar het is zeer koud, niet koud genoeg voor de sneeuw om te blijven.

Mathilda mijn fysiotherapeut zal hier spoedig zijn, zodat ik alles over het weer van haar horen, hoop dat het niet te glad word.

Ik kan ruiken dat Richie de resten die over gebleven zijn, voor onser lunch opwarmt.

MNisschien krijgen wij ook de vruchten ijs, wat ook zeer goed was, banaan en kokosnoot met stukjes walnoten

De walnoot stukken zijn uitstekend en de toevoeging van de dadel pasta maakte het romiger.

Ik hoop dat iedereen een goed begin heeft vandaag van de week.

Toen viel de strom uit, was niet de stopen, het was in onser hele huis.

Wij kunnen er niets aan doedn, moet enkel ervoor zorgen dat wij rustig blijven.

Schijnt een algemene problemen te zijn.

Hoop alles werd goed en spoedig opgelost, aangezien ik nu al de extra druk van de matras voel, yippee het is hersteld, wij hebben strom weer.

Zonneschijn buiten en elektriciteit binnen.

Fijne dagen!

No comments: