Monday, February 15, 2010

Warm en Onspannen















Zeer goed geslapen vorge nacht, voelde dat ik begon te denken en heb het met success gestopt en heb van een mooie plek met uitzicht over water uit gezocht.

Moet zacht in slaap zijn gevallen, de volgende ochtend heb ik en een uiterst kleine beweging met mijn armen gemaakt en het heeft een reusachtige ketting reactie teweeg gebracht door mijn lichaam van pijnlijke spasmes

Alles was zeer pijnlijk en alles in één keer opnieuw, is niet een aardige manier om te ontwaken maar zodra het is gebeurd ben ik goed en echt wakker, heb geprobeerd om mijn armen te streken.

Mijn schat Richie was meteen over om mijn boven armen te masseren en mj een goede morgen zoen en knuffel te geven.

Thc en een knuffel met Spike op mijn bed voor onzer octhend routine.

Dan deed Richie mijn been oefeningen en massage die me altijd goed doen, zodra het is gedaan en ik heb mijn baclofen genomen met de heerlijke verse appelsap, kanmijn dag beginnen.

Zodra ik mijn laptop heb in de ochtend en kan mijn mail beantwoorden en kranten online lesen.

Geniet van het schrijven van mijn dagelijkse post zodra ik het doe vind ik dat mijn dag is echt begonnen met radio 5 live van het BBC op de achtergrond met Colin Murray in plaats van Gabby Logan.

Stephen Nolan was ervoor in plaats van Victoria Derbyshire, was leuk de 2 accenten van Belfast te horen.

Het is zo goed dat er een variatie in de stemmen is en net alleen het beschrafde BBC engels.

Vandaag was er sneeuw val de hele dag, nu schijnt de zon.

Het is zeer koud, wij hebben de hele dag de verwarmng aan gehad, wat de honden zeer gelukkig maakte toen zij binnen kwamen van hun ochtend gang rond het blok.

Mijn pijn is nu weer leefbaar dank zij de thc, hoop dat het de hele dag zo blijft, Marianne zal straks hier zijn voor onser dinsdag bezoek.

Verheug mij om haar te zien en te kletsen.

Ik ben warm en vrolijk en van plan om van vandaag te genieten nu ik zo ontspannen ben.

No comments: