Friday, February 12, 2010

Zonnig en Ijzig Koud.














Het is een zonnige dag, ijzig en zonnig, Richie zegd dat de enige veilige plaats om te lopen in het midden van de weg was.

Sinds de sneeuw viel dinsdag is het ijzig geworden en zeer glad, de sneeuw is nu totaal samengeperst geworden.

Het ziet er niet meer aardig uit nu; denk dat er veel mensen zijn die wensen dat deze koude winter sprookjesland nu op houd.

De sneeuw was mooi toen het op 20 en 21 December viel, maar nu is de opwinding over.

Één aardig bijeenkomst van de sneeuw en de bittere koude wind is dat wij langer kunnen slapen aangezien niemand buiten rond wil hangen in deze temperaturen.

Merkte werkelijk het gunstige effect van gisteren, nu dat ik weet dat mijn PGB word verlengd,kon ik slapen zonder problemen.

Ik kon zelfs weer in slaap vallen, zonder dat ik extra THC nodig had.

Briljant om weer in slaap te kunnen vallen, ik ontwaakte toen Richie het raam sloot.

Voelde mezelf vrij goed toen ik om 10 uur ontwaakte, het eerste waar ik aan dacht was de verlenging van mijn PGB tot einde 2011.

Briljant om mij niet ongerust te maken over zaken waar ik geen effect op heb, werkelijk goed om mij opnieuw ontspannen te voelen over het leven.

Goed om te weten dat het harde werk van Richie zal worden betaald, ik zal een herinnering in mijn agenda voor juli 2011 om een verlenging aan te vragen.

Ik ben van plan te genieten van vandaag, ga zo het programma luisteren van het filmoverzicht van de week op BBC Radio 5 met Simon Mayo en Mark Kermode.


http://www.bbc.co.uk/5live/


http://www.bbc.co.uk/programmes/b00qn5d7'

No comments: