Friday, February 19, 2010

Goed Bezoek Vanmiddag.













Ben verkouden voor het eerst in lange tijd, hoop dat het blijft bij een verstopte neus.

De hele nacht geslapen met een zakdoek naast me met eucalyptus olie, schijnt de truc te doen en ik kan nu gemakkelijk weer ademen.

Hoop dat het niet erger word, en ik kom weg met een milde verkoudheid.

Ton was hier gisteren, om de huid wond te inspecteren en er helaas is geen echte merkbare verandering.

Het is schoon en gezond; er was geen infectie toen de Ton een kweek nam, wij zullen geduldig moeten wachten.

Iets wat ik zeer moeilijk vind, maar op de een of andere manier voor een chronisch ongeduldige vrouw ben ik erin geslaagd om de frustratie tot een minimum te houden.

Deze dagen kan ik mezelf reddelijk calm houden, nadat ik mijn ongenoegen heb geregistreren en geventilereerd.

Hoop dat tegen het eind van de maand, ik zal kunnen beginnen opnieuw te zitten.

Hopelijk tegen die tijd zullen de mensen van Brainfingers hier zijn geweest, heb een eerste reactie gehad.

Als ik nog geen afspraak heb aanstaande maandag, dan zal ik hen opnieuw contacteren.

Onze beste vriendin Anja zal hier zijn om 3 uu voor een bezoek, ik verheug mij op haar bezoek.

Het is hier een sombere grijze bewolkte dag, typisch voor hier en nu; Richie zegt hij vindt dat het weer eens ijzig wordt.

Oh goed geef ik niet, niet als Anja hier is.

Heb een goede Vrijdag. ]

No comments: