Saturday, February 13, 2010

Geniet van Het Hier en Nu van dit Ogenblik.















Vandaag is een bewolkte dag, er is sneeuw voorspeld en het kan op elk ogenblik gebeuren.

Richie zegt dat het uiterst glad is buiten, de Kostverloren kade, het grote gracht aan het eind van onze straat is weer eens bevroren.

De ijsbrekers houden het open aangezien het één van de belangrijkste waterwegen in Amsterdam is, jammer dat zo vele grachten tijdens de jaren '60 werden ingevuld.

Deze stad zou niet zo verontreinigd zijn als nu, als zij niet ten gunste van de auto hadden gekozen, schandalijk dat zij dit deden.

Zo vele grachten zijn nu slechts een vage herringen, was hier met mijn moeder in 1958, toen zij pogde om minder baggage mee te nemen.

Dit werd bereikt door mij aan te kleden in meerdere lagen dragen, wat niet prettig was voor mij.

Wij kijken rugby, Riche kijkt en ik schrijf deze post en kan het commentaar horen.

Schijnt een opwindend spel te zijn, hoop dat Schotland tegen Wales wint, dan is het weekend van Richie perfect.

Het goede nieuws over mijn PGB verlenging voor twee jaar op donderdag heeft one goed gedaan.

Het is prettig om zonder probleem in slaap te vallen, en als ik het nodig heb is THC beschikbaar, haat om te denken hoe ik weer in slaap had kunnen vallen vanochtend zonder thc.

Ik werd ontwaakt omdat het te koud werd, Richie sloot de raam en haalde mij een zak van thc damp en ik sliep weer voor een paar meer uren.

De dingen zijn zo veel beter nu ik mij geen zorgen hoef te make over geld, het is erg genoeg zo gehandicapt te zijn,en zo veel pijn te hebben zonder mij ook ongerust te maken over geld.

Mijn armen waren zeer pinlijk toen ik wekte, heb 2x keer zoveel arm oefeningen gedaan wat geholpen heeft..

Nu geniet ik van deze onbezorgde dagen, van hier en nu van dit ogenblik.

No comments: