Wednesday, February 24, 2010

Af en toe Flitsen van Zonnenschijn.












Voel mij een beetje beter, mijn neus loopt niet meer en de kloppende hoofdpijn en een toegevoegde strakheid om mijn borst is ook weg.

Goed dat ik bevrijd ben van het ‘’ ik ga sterven“ sensatie, goed om niet paracetamol door de dag regelmatig moeten nemen.

Denk dat het volgende week is alvorens alle symptomen van de verkoudheid werkelijk weg zijn.

Goed dat ik vandag beter kan ademen, het was vreselijke om door mijn mond te ademen en te eten of te drinken.

Nooit veel gedachten gegeven aan dit thema tot het een probleem was, wat een schok toen ik peens een probleem had.

De enige manier om het hoofd te bieden is alles langzaam te doen.

Moest zorgvuldig slikken want het alternatief was niet prettig, heb opmerkte dat wanneer je jij verslikkt duurd het lang voor dat alles weer goed is.

Slapen was ook niet zo gemakkelijk, mijn ademhaling was niet gemakkelijk, kon kleine adem haling doen door mijn neus doen, slechts nemen alvorens ik moest door mijn mond ademen.

Heb nu meer dan geneug gehoord over Ashley en Cheryl Colep de radio.

Deze verhalen over wat deze beroemdheden doen wanneer zij buiten huis zijn zoals John Terry of Tiger Woods en nu Ashley Cole zijn werkelijk zo saai.

Wat mij betrefft ben ik slechts geinteresseerd in de sport en niet wat zij in hun eigen tijd doen.

Golf is niets voor mij, ik kijk naar voetbal en hockey zou ook prima zijn, ik vind groep spel beter dan alleen.

In een team werken vond ik het leukst, goed om de kwaliteiten en de vaardigheden en de capaciteiten van de leden goed in te zetten.

Vond dit aspct van mijn werk op de IT Helpdesks en de Service Desk banen zeer belangrijk.

Het is goed om te weten wie je mede teamleden zijn en wat hun kwaliteiten zijn.

Mijn tea si nu kleiner, Richie en ik.

Maar niettemin efficiƫnt, ik weet dat Richie altijd een oplossing aan de meeste problemen zal vinden dit is inderdaad zeer geruststellend.

Het is fijn om hem te zien hoe hij zaken grondig bekijkt en zeer holistically en met oplossingen op de proppen komen dat is zeer geruststellend voor me.

Ga nu ophouden zodat ik beelden voor dit stuk van vandaag kan vinden.
Het weer is vandaag, hoofdzakelijk veranderlijk grijs en nevelig metaf en toe briljante flitsen van zonlicht.

Crying Rose Red Sparkling Images

No comments: