Wednesday, February 10, 2010

Bezoek van Ton.














Het is een uitzonderlijk koude dag, met een smerige oostelijke wind, en sneeuw, dat afgelopen nacht gebeurde, vlak nadat Richie de gordijnen dicht trok.

Echt jammer dat ik de sneeuw niet zag neer komen, ik vind het mooi om sneeuw te zien vallen, verse sneeuw is mooi, maar niet wanneer het 3 dagen in de stad lig.

Jammer dat ik niet even na buiten kan gaan maar het is echt te koud voor mij vandaag.

Vanochtend was de sneeuw nog hier, hoorde zeer weinig lawaai buiten wat erg fijn was voor ons.

Wij werden voor de uitzondering niet vroeg gewekt door opgewekte mensen, volwassenen en kinderen die op hun cursus wachten voor het Fijnhout theatre aan de overkant, daar was het te koud voor.

Ook waren er geen duiven vanochtend die buiten het voorjaar begroeten met veel lawaai.

Denk dat de onverwachte koud en sneeuw er ook erbij geholpen heeft dat zij weg bleven en de anti duif pennen in het hele gebouw helpen ook.

Goed nieuws dat de mensen die het gebouw bezoeken niet meer het risiko lopen om duiven poep over hun kleren te krijgen, wanneer zij aankomen of vertrekken.

Ben blij dat de slaapkamer ramen van de baby van onze buren en hun balkon en de fietsen en het speelgoed niet meer onder vogel poep zullen zitten.

Echt afschuwelijk dat afgelopen zomer onze buren dagelijks hun ramen en balkon grondig moesten wassen..

Duiven dragen ziektes die zij aan mensen kunnen overdragen zoals salmonella.

Kan niet geloven hoe moeilijk het was om anti duif pennen hier te laten ïnstalleren, heeft me ongeveer twee jaar van e-mail gekost aan onze verhuurder, tot zij in actie zijn gekomen en het gehele gebouw dit jaar gedaan hebben.

Ik voel me vrij goed dat ik geholpen heb om deze verbetering te krijgen voor ons huis.

Nu is er geen gevaar om vroeg in de ochtend door 'verliefde' duiven wakker gemaakt te worden die veel lawaai maken.

Ton kwam vandaag mijn wondje inspecteren helaas was er deze week geen merkbare verandering.

Ik ben niet echt verrast; herinner mij aan afgelopen jaar toen het ook af en toe niets deed, en er geen voor uitgang was.

Het is frustrerend maar ik ben niet gedeprimeerd, ik ben van mening dat ik mijn beste wil doen om zo positef als mogelijk te blijven.

Morgen is een nieuwe dag en wie weet heeft de door Ton voorgestelde lichter verband misschien een goed effect en het heil proces word hervat.

Mathilda zal hier zijn morgen voor mijn fysiotherapie en arm massage en Anne zal even langs komen voor een kort bezoekje.

Een prettige donderdag waar ik me zeer op verheug.

No comments: