Sunday, February 21, 2010

Mistig en Sneeuw.












Uiteindelijk goed geslapen nadat ik Richie wekte en hem om THC vroeg.

Was herhaaldelijk ontwaken wegens mijn neus, die verstopt was en ik moest met mijn mond ademen.

Voelde mij rot vanochtend door verkouden te zijn maar ook al mijn MS pijn , scheen eerst beter te worden maar nu is de hoofdpijn zeer pijnlijk.

Kan niet zo goed functioneren, voel mij zo erg door verkouden zijn; was even vergeten hoe afschuwelijk het kan zijn.

Denk ik zal wachten tot ik beter ben en zie dan hoe ik dan ben; op dit ogenblik schijnt alles slechter te zijn
.
Werkelijk niet verrassend aangezien ik onophoudelijk nies, heb een stromende neus en ogen, en hoofd pijn.

Ga dit kort voor vandaag houden, het was mistig aan het begin van de dag en nu sneeuwde het.

Heb behoefte aan een water of appelsap en paracetamol en THC te hebben en misschien meer fruit, moet mij er an herinneren om om deze dingen met regelmatige intervallen te vragen.

Wij kijken naar de wedstrijd tussen Liverpool en Manchester City, wij hopen allebei dat Liverpool wint.

Ik ben van plan van het spel en van deze grijze vanmiddag in Februari te genieten.

No comments: