Saturday, February 27, 2010

Fijne Dagen met Richie.













Het is een grijze bewolkte vochtige zaterdag, bijna de laatste dagen van februari 2010, ben verbaasd, hoe snel het rond komt.

Verbaasde altijd hoe snel het februari en dan maart is, het zal mijn verjaardag op 17 maart op St. Patrick dag snel zijn..

Een goede vriendin van ons, Cecile, heeft haar verjaardag gisteren, gefeeird, wij konden haar verrassen met een grote bos van multi gekleurde tulpen.

Was een reusachtige verrassing voor haar toen de bloemen langs gebracht werden vlaak voor de middag.

Mooi om te horen hoe de bloemen haar gelukkig maakten,dat was fijn voor ons.

Vooral voor mij, goed dat ik een invloed kan hebben alhoewel ik niet daar kan zijn.

Mooi dat zij een prettige dag had, goed om te feesten wanneer je kunt feesten.

Wat mij betreft pak ik elke kans, en een verjaardag is een zeer speciale dag.

De wolkendekking is nu dunner en er zijn flitsen van zonnenschijn en blauwe hemelen, misschien morgen de hele dag.

Nu net gehoord van onze vriend in Wales dat de lente daar gebeurt, hoe mooi om sneeuwklokjes en krokussen te zien.

Moet hier vrij spoedig gebeuren, mooi gezicht op de rotonde een zee van krokussen in volledige bloei.

Ergens in februari, kam de bus langs in de ochtend en daar waren zij in volledige bloei, een schitterend gezicht.

Een week later en het was over tot het volgende jaar, een kort een mooie vertoning.

Voel mij vandaag reddilijk goed aangezien dat ik leef met constante pijn en beperkingen.

Natuurlijk is dit gevoel van goed is dankzij thc en niets anders, thc helpt me werkelijk om mijn situatie te dragen.

Sliep goed wat altijd goed is wanneer dat gebeurt, goed om te slapen met behulp van thc.

Thc heeft geen negatieve bijwerkingen niet zoals de slaap pil, moeilijk om van de pil te ontwaken en moeilijk in slaap te valen zonder pil de volgende nacht.

Heb een lekker vruchten smoothie en appelsap gedronken en een aardige snack van cracker met boter en kaas en chutney gegeten.

Het is Schotland nu tegenover Italiƫ in de 6 Naties Rugby Toernooien in Rome, het is daar lekker lente weer.

Fijn Richie naast mij te hebben tijdens de rugby, fijne dagen met mijn schat Richie.

No comments: