Saturday, February 20, 2010

Zonnenschijn













Ben vreeslijk verkouden, voel mij niet goed vandaag, merk op dat mijn wijsvinger reeds nu niet goed werkt.

Ook gemerkt dat mijn lichaam die effecten toont van al de tijd de ik nu in bed door gebracht heb.

Het is een tweesnijdend zwaard, moet in bed blijven tot de kleine scheur in mijn huid is geheeld, kan tot dan niet in mijn rolstoel zitten
.
Heb de behoefte om spoedig te zitten, aangezien het niet goed is voor me om teveel langer in bed te blijven, ben nu in bed sinds Augustus 2008.

Vanaf 29 Oktober kon ik weer zitten en in mijn mijn rolstoel rond bewegen, en typisch net op het momen dat ik planen had, ontdekte Richie een uiterst kleine scheur in mijn huid.

Nu probeer ik geduldig te wachten terwijl mijn lichaam merkbaar verslechterend is, het is zeer moeilijk om dit te zien en positief te blijven.

Doe mijn best om positief te blijven, sommige dagen zijn makkelijker dan anderen, deze verkoudheid is erg , gelukkig sliep ik goed vorge nacht dankzij thc en eucalyptus olie.

Slaagde om in slaap te vallen en in slaap te blijven tot de vuilnis containers werden leeggemaakt.

Dit gebeurt altijd tussen 7.30 tot 8 uur op zaterdagen, was tevreden dat ik weer insliep tot 1 0 uur.

Wij hadden extra slaap nodig omdat wij tot zeer laat de Winter Spelen hebben gekeken, wij zagen de spannende skelet race, die gewonnen was door Amy Williams, die goud kreeg.

Alle de concurrenten van het skelet wedstrijd waren uitstekend, wat voor mij verrasend was dat ik van deze sport genoot.

Ga het vandaag rustig aan doen, moet mezelf herinneren om paracetamol en genoeg te drinken en fruit te eten, hoop dat ik snel beter ben.

De wolken zijn nu weg en de zonneschijn is terug.

Ik ben van plan om te ontspannen en te genieten van de zonneschijn en de radio, zodra Richie terug is van de markt zullen wij voetbal op TV kijken..





Crying Rose Red Sparkling Images

No comments: