Thursday, February 04, 2010

Goed Nieuws van Ton.

















Heb weer geslapen tot 10.30 bijna 11 deed meteen mijn arm oefeningen en bracht Richie ertoe om mijn been oefeningen daarna te doen.

Belangrijk om ze allebei te doen aangezien ik bijna huilde met pijn toen ik wekte, het was zo pijnlijke.

Mijn armen zo snel te doen, was bijna moedig aangezien de kamer nog niet werkelijk opdat punt opgewarmd.

Het was goed om mijn armen recht te streken en mijn vingers weer te bewegen, zou in orde zijn vandaag om mee te typen.

Gewoonlijk ben ik ok tot het tijd is door de tillift te moet worden opgeheven, dan worden mijn handen te verkrompen om iets mee te doen.

Richie moet dan de muis overnemen en dingen voor me openen en sluiten.

Zodra ik terug in bed ben na het toilet en douche en schone kleren en ik mijn 30 minuten op Motomed heb gedaan zijn mijn handen opnieuw goed.

Bizar maar bewijs voor me, dat spanning en stress niet goed voor MS is.

Ton, van het RCA was hier om 1.45 uur, helaas zonder Ludwine, zij kon niet, zij had teveel patiƫnten vanochtend.

Ton had goed nieuws,het is nog kleiner, zt edr bedtedr en kleiner dan afgelopen week.

Maar hij is een verpleger niet een gokker, wij zullen het afwachten en wie weet wat mogelijk kan zijn.

Nu is de rest van Donderdag tot mijn beschikking, Willes zal straks hier zijn na Mathilda, mijn fysiotherapeut die nu aankomt.

Eerst doen wij arm oefeningen met gewichten om de pols, dan komt Willes om mij te helpen met de post en zodra zij is gegaan, zal Richie mij uit bed halen om 4 uur voor een douche.

En daarna hebben wij allebei een ontspannen avond.

No comments: