Thursday, February 11, 2010

Goed Nieuws.















Goed ingeslapen maar wekte snel weer, gelukkig ging Richie op dat moment na de wc, en ik kon hem voor THC vragen, die mij opnieuw hielp in te slapen .
Het is een schitterende zonnige donderdag, tot mijn bezoek Anne hier was vlak na 2 uur, maar tegen de tijd dat Mathilda om 3 uur aankwam, was de zon weg en de sneeuw wolken waren terug.

Het is zeer koud, met een zeer koude oosterlijke wind rechtstreeks van Siberiƫ en de wegen zijn ijzig en uiterst glad.

Dit is geen probleem voor mij, tot ik opnieuw kan zitten, dan zal ik de tijd opbouwen dat ik in mijn rolstoel kan zitten alvorens ik kan denken om na buiten te gaan.

Heb goed nieuws gehad vandag over de verlenging van mijn PGB, eindelijk heb ik de antwoord waar ik op wacht.

Wat een gerustelling nu ik weet dat ik Richie kan betalen dit jaar en volgend jaar.

Voel mij nu zeer goed over deze nieuws, zelfs de sneeuwwolken kunnen dit niet weg nemen.

Het was een afschuwelijke schok op 30 december, om te ontdekken dat ik de verlenging al in oktober had moeten aanvragen..

Deze bief heb ik pas op 30 December gehad, niet een aardige ontdekking aan het eind van het jaar.

Heb het meteen aangevraagd.

Probeerde het uit mijn hoofd te zetten maar vaak dachte ik eraan op het moment dat ik in wilde slapen.

Heb Richie beloofd dat wanneer dit gebeurt zal ik hem voor THC meteen wekken.

Op die manier kunnen wij allebei sneller weer in slapen en langer.

Deze goede nieuws heeft mij weer goed nacht rust bezorgd.

No comments: