Saturday, February 06, 2010

Een Mistige Dag














Vandaag is een zeer nevelige dag, het was aanvankelijk erg mistig, het zal geen heldere dag worden vandaag maar misschien morgen.

Geslapen tot de koud en het geluid van de vrachtwagen die de container leeg maakte mij wekten vlak vóór 8 uur.

Gelukkig stond Richie toen op en ging naar het toilet toen hij terug kwam, heb ik hem verteld dat ik het koud had, en vroeg hem om een deken en om de raam dicht te maken.

Spoedig toen nadat het gebeurde voelde ik me opnieuw warm en sliep zonder enige problemen nog eens 2 1/2uren dat fijn was.

Zodra ik om 10.30 uur wakker was deed ik meteen mijn arm oefeningen, mijn armen waren zeer stijf en pijnlijk, maar zodra ik de oefening had gedaan kon ik mijn armen uitstrekken wat goed was.

Grappig hoe ik gewend ben geworden aan het leven met pijn, ik ben me bewust van de pijn, maar dat is ook alles.

Ik heb aanvaard dat de pijn dat ik voel mijn zenuwen zijn die verkeerde signalen verzenden, wat niet betekent dat het minder pijnlijk is.

Wat het voor me betekent is dat ik begrijp wat gebeurt.

Zodra Richie mijn been oefeningen en massage deed en ik voor de dag klaar was, heb ik eerst met Spike geknuffeld.

Spike gedraagt zich zeer goed en Richie haald hem regelmatig eruit voor een knuffels en om rond het blok te gaan en te eten

Telkens als de Spike uit is moet Richie de poort snel sluiten om Marleen tegen te houden anders gaat zij in de bench en steelt alles wat zij kan vinden.

Zij doet er elke keer een p-oging om de deau te openen tot nu toe zonder sucess..

Toen zij het weer niet kon doen, gromde zij en hield vdol om alle mogelijheiden te onderzoeken.

Vanochtend was het zelfde, zodra Richie Spike binnen had gebracht voor zijn ochtend knuffel.

Spike xvind het moeilijk om te genieten omdat Marleen hem teveel stress bezorgd door haar acties.

Arme Spike moet vier weken in de bench zijn, vier weken van pesterijen van Marleen die 4 weken lang zal proberen om in te inbreken.


No comments: